Bjork Post
» Back to review

Comments:Add a Comment 
SharkLasers
July 8th 2013



145 Comments


wag

KILL
July 23rd 2013



71167 Comments

Album Rating: 4.5

i'm going to prove the impossible really exists :D

Digging: David Axelrod - Song of Innocence

johnnydeking29
July 23rd 2013



9011 Comments

Album Rating: 5.0

It's always existed
It's just been locked in a pyramid

Digging: Naked City - Radio

BigPleb
September 5th 2013



35453 Comments

Album Rating: 4.5

Its a Bjork kinda day.

avonbarksdale221
October 3rd 2013



8179 Comments

Album Rating: 4.0

I've put off jamming this for way too long, sweet Jesus Hyper-Ballad is fucking amazing.

beefshoes
October 3rd 2013



3422 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Hyper-Ballad is one of my favourite songs of all time. Have you seen the Jools Holland performance?

avonbarksdale221
October 3rd 2013



8179 Comments

Album Rating: 4.0

Nope, I'll watch it once I've finished jamming. Seen a live performance of Unravel with a choir in an old church, beautiful.

avonbarksdale221
October 6th 2013



8179 Comments

Album Rating: 4.0

Amazing performance. She sounds just as good live as she does on record.

I go through all this
Before you wake up
So I can feel happier
To be safe up here with you

Shuyin
October 16th 2013



11422 Comments


man, Hyper-ballad!!!

Digging: Integral - Sercosa

BigPleb
November 24th 2013



35453 Comments

Album Rating: 4.5

Hyper-ballad gets me every fucking time.

Wadlez
November 26th 2013



3868 Comments

Album Rating: 5.0

Pretty much the greatest thing ever.

bach
November 26th 2013



12252 Comments

Album Rating: 4.5

I keep calm

Digging: Silversun Pickups - Swoon

Negator
March 9th 2014



311 Comments


damn she is fiiiiine

Asdfp277
March 9th 2014



1031 Comments

Album Rating: 4.0

what's up with all of the people discussing female musicians' appearance today?? it bothers me a little but it's interesting more than anything, why? .-.

Asdfp277
March 9th 2014



1031 Comments

Album Rating: 4.0

good album too, damn

scottpilgrim10
April 15th 2014



2879 Comments

Album Rating: 4.5

It's Oh So Quiet is really good, but so far I feel that Post is a little overrated compared to the rest of her early albums. But I'll keep listening to it, to see if I enjoy it any more than before. It's still at least a 4 tho.

Digging: Kanye West - My Beautiful Dark Twisted Fantasy

collins
April 15th 2014



104 Comments


the first 3 tracks + isobel = sex

scottpilgrim10
April 15th 2014



2879 Comments

Album Rating: 4.5

tbh Bjork's discography = sex
Army of Me and Hyperballad are superb.

collins
April 15th 2014



104 Comments


yeah

scottpilgrim10
April 16th 2014



2879 Comments

Album Rating: 4.5

I can't not rate all of Bjork's albums a 4.5 or 5



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy