The Dillinger Escape Plan Calculating Infinity
» Back to review

Comments:Add a Comment 
bach
April 1st 2013


15038 Comments

Album Rating: 4.5

viral make your ava rosa

ViralOblivion
April 1st 2013


7679 Comments

Album Rating: 4.5

but gengar....

demigod!
April 1st 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

Gengar rules plz keep him



sup

Digging: Giles Corey - Giles Corey

ViralOblivion
April 1st 2013


7679 Comments

Album Rating: 4.5

wait thats rosa?

bach
April 1st 2013


15038 Comments

Album Rating: 4.5

If you had photoshop you could put rosa's head on gengar

demigod!
April 1st 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

and yes NBC is awful, kinda has been that way since Seinfeld tbh

ViralOblivion
April 1st 2013


7679 Comments

Album Rating: 4.5

ill never change it unless its a different gengar pic

bach
April 1st 2013


15038 Comments

Album Rating: 4.5

Nice move, demi



demigod!
April 1st 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

just change it for a second so i can take a picture of all these rosas

ViralOblivion
April 1st 2013


7679 Comments

Album Rating: 4.5

they were good in the 90s but now Fx is probably the best network nowadays

bach
April 1st 2013


15038 Comments

Album Rating: 4.5

pls viral

demigod!
April 1st 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

FX is great, Wilfred, Louie, It's Always Sunny, love those shows. there's also a bunch of others i've been meaning to check.

sixdegrees
April 1st 2013


20910 Comments


don't do it i'll have an even harder time telling all of you apart

Digging: NEGOTO - Vision

demigod!
April 1st 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

what's that supposed to mean hmm???

bach
April 1st 2013


15038 Comments

Album Rating: 4.5

yeah

ViralOblivion
April 1st 2013


7679 Comments

Album Rating: 4.5

demi check out Sons of Anarchy and Justified both solid for all their seasons

demigod!
April 1st 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

dude i wish canadian netflix had FX

ViralOblivion
April 1st 2013


7679 Comments

Album Rating: 4.5

fuck man that sucks

demigod!
April 1st 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

yeah but im gonna be making tremendous strides to try and get access to US netflix, especially now that it has all that CN shit

demigod!
April 1st 2013


47979 Comments

Album Rating: 5.0

yeah i still need to watch Scrubs. and The Office was great for a while too.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy