The Dillinger Escape Plan Calculating Infinity
» Back to review

Comments:Add a Comment 
VinVal
November 5th 2012


1167 Comments


^ that was fucking nuts

Insurrection
Contributing Reviewer
November 5th 2012


24007 Comments

Album Rating: 5.0

true cause patton was the most versatile so he could handle all of tdeps crazy shit with ease

Curse.
November 5th 2012


8043 Comments

Album Rating: 5.0

Puciato wins the awesome stage presence game though, if for nothing else than that one time at Reading

Insurrection
Contributing Reviewer
November 5th 2012


24007 Comments

Album Rating: 5.0

that vid of him running on peoples heads is fucking hilarious lol

VinVal
November 5th 2012


1167 Comments


"Patton on Irony is awesome but that whole time in my head all I am thinking is "fucking right, Mike Patton, the dude is a legend, I love this guy, and he is on this whole thing...wait, I haven't actually been listening, like at all"

Maybe you oughta listen again

Curse.
November 5th 2012


8043 Comments

Album Rating: 5.0

Not that one, the one where he shit in a bag and threw it in the crowd while yelling "get used to this, it is what you'll be seeing later tonight" or something like that.



Skeletor, they're no BVB, that's for sure

Insurrection
Contributing Reviewer
November 5th 2012


24007 Comments

Album Rating: 5.0

what the fuck lol.. is that on youtube?

Spec
November 5th 2012


31842 Comments


Please elaborate...

Curse.
November 5th 2012


8043 Comments

Album Rating: 5.0

http://www.portlandmercury.com/portland/racing-past-monotony/Content?oid=27709

Insurrection
Contributing Reviewer
November 5th 2012


24007 Comments

Album Rating: 5.0

lmao thats fucking amazing, i wish there was a vid of him actually doing it tho

Curse.
November 5th 2012


8043 Comments

Album Rating: 5.0

I know, you'd think there would be with the crowd size at Reading, but it was the age before smartphones

Insurrection
Contributing Reviewer
November 5th 2012


24007 Comments

Album Rating: 5.0

oh that makes sense. still fucking awesome i wonder what other bands were playing at that festival lol

Curse.
November 5th 2012


8043 Comments

Album Rating: 5.0

Puddle of Mudd and Hoobastank and garbage like that. I guess Prodigy were acting like divas too

Insurrection
Contributing Reviewer
November 5th 2012


24007 Comments

Album Rating: 5.0

aw prodigy rules tho

Curse.
November 5th 2012


8043 Comments

Album Rating: 5.0

They kicked DEP out of their dressing room so they could have a "massage room," according to Greg

Insurrection
Contributing Reviewer
November 5th 2012


24007 Comments

Album Rating: 5.0

lmao wow well they might be drag queens but they still rule

Curse.
November 5th 2012


8043 Comments

Album Rating: 5.0

Oh shit haha, I totally forgot about that

Insurrection
Contributing Reviewer
November 5th 2012


24007 Comments

Album Rating: 5.0

all i heard was between them and a7x. what happened?

Insurrection
Contributing Reviewer
November 5th 2012


24007 Comments

Album Rating: 5.0

oh i knew that i meant with disturbed lol

ViralOblivion
November 5th 2012


7679 Comments

Album Rating: 4.5

Lmao he said Dillinger was just noise? He's dumber than I thought



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy