Autopsy Severed Survival
» Back to review

Comments:Add a Comment 
linguist2011
Contributing Reviewer
May 21st 2012


2318 Comments

Album Rating: 4.5

Every bit as murky and malicious as its successor 'Mental Funeral', 'Severed Survival' marks the very beginning of a career from one of the world's finest death metal bands of all time.

Digging: Qrixkuor - Three Devils Dance

MalleusMaleficarum
May 21st 2012


15967 Comments


this album has yet to STRIKE ME the way mental funeral does. its still awesome tho

cameraeye
June 5th 2012


41 Comments


Best band in Death Metal.

evilford
October 4th 2012


32133 Comments

Album Rating: 4.5

fine album right here gents

Goatlord
October 21st 2012


405 Comments

Album Rating: 4.0

If Death sounded as half as evil as Autopsy then I'd probably like Death, but they don't, so I don't.

DeathGrinder
October 21st 2012


152 Comments




Hawks
October 21st 2012


43781 Comments

Album Rating: 4.5

Yep.

Digging: Be'lakor - Vessels

jayt851
December 30th 2012


255 Comments


The first song is the best.

Digging: Jimmy Page and Robert Plant - No Quarter

demigod!
December 30th 2012


47911 Comments

Album Rating: 4.5

dirty

Digging: Ott - Mir

MoosechriS
January 5th 2013


5660 Comments

Album Rating: 4.5

Album fucking destroys face, finally got round to getting this at last M/

demigod!
January 5th 2013


47911 Comments

Album Rating: 4.5

production is the best I've heard on a DM album I think.

well American 80s DM anyways

pissbore
January 5th 2013


12309 Comments


especially with that unholy bass

pissbore
January 10th 2013


12309 Comments


impending dread god fuckin m/

pissbore
January 20th 2013


12309 Comments


way too much shitty music being discussed right now so bump

demigod!
January 20th 2013


47911 Comments

Album Rating: 4.5

one of the best death metal albums ever

pissbore
January 20th 2013


12309 Comments


agreed

sideburndude
January 20th 2013


2782 Comments

Album Rating: 4.5

The bass level on this is just perfect

demigod!
January 20th 2013


47911 Comments

Album Rating: 4.5

production rules so damn hard. yeah dat bass, just DRENCHED

pissbore
January 20th 2013


12309 Comments


yeah steve digiorgio rules

demigod!
January 20th 2013


47911 Comments

Album Rating: 4.5

best metal bassist??



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy