Fellsilent The Hidden Words
» Back to review

Comments:Add a Comment 
nick0307
February 2nd 2012


257 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

this is a little out of context, but its funny how such specific little sub-genres of music and the bands within them are so often defended as 'sounding nothing alike', but in the grand scheme of things, they really do.

MadMikeLove
February 2nd 2012


655 Comments


Wait they were gonna do a reunion? where (facebook?) and how long ago?

DotEight
February 29th 2012


5643 Comments

Album Rating: 4.0

No they aren't doing a reunion. John Browne is in Monuments now, the drummer left to go be in Heart of a Coward, and Neema and Greg are working on their own shit.

DotEight
February 29th 2012


5643 Comments

Album Rating: 4.0

And yes I fucking love this album (and the vocals).

DotEight
March 9th 2012


5643 Comments

Album Rating: 4.0

Om nom nom.

ChuckyTruant
March 9th 2012


15725 Comments

Album Rating: 4.5

Needz twos checkers Diz in

wacknizzle
March 9th 2012


13718 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

This album is so fucking good. You need to check it out Chuck.

Digging: The Banner - Greying

DotEight
March 9th 2012


5643 Comments

Album Rating: 4.0

Me love it long time.

DotEight
March 9th 2012


5643 Comments

Album Rating: 4.0

Erase/Begin and Immerse are so fucking mint.

wacknizzle
March 9th 2012


13718 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Yeah man, I loved those songs immediately. Both are classic.

ChuckyTruant
March 9th 2012


15725 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah I d0. I have soo many things to check out out atm haha

DotEight
March 9th 2012


5643 Comments

Album Rating: 4.0

http://www.youtube.com/watch?v=NXUFn6TxITA

ChuckyTruant
March 9th 2012


15725 Comments

Album Rating: 4.5

But right now I am consumed by Reso

wacknizzle
March 9th 2012


13718 Comments

Album Rating: 4.0 | Sound Off

Yeah I have too much to check out also but I still can't get enough Andrew Bird or Orgone.

ChuckyTruant
March 9th 2012


15725 Comments

Album Rating: 4.5

Lol exactly. And I have listened to Fellsilent once or twice. Was good. Too bad they fell apart

DotEight
April 17th 2012


5643 Comments

Album Rating: 4.0

God Erase/Begin is still the tits. Such an awesome song.

nick0307
April 18th 2012


257 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

yeah, i remember hearing erase/begin on myspace music, that song got me into this band, but age of deception and drowned in my enemy are the best on here imo. especially because of the outros

Butkuiss
April 18th 2012


4253 Comments

Album Rating: 4.0

We're the only ones who can

FUCK IT UP!

ChuckyTruant
April 18th 2012


15725 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah this sounds pretty excellent

ChuckyTruant
April 18th 2012


15725 Comments

Album Rating: 4.5

I like the SiKth-esque vocals



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy