Infester To the Depths... In Degradation
» Back to review

Comments:Add a Comment 
none
September 12th 2013


1100 Comments

Album Rating: 4.5

the day hawks has an original opinion, the world will end

demigod!
October 5th 2013


47099 Comments

Album Rating: 4.5

this is some damn fine death metal right here

MalleusMaleficarum
October 5th 2013


15604 Comments

Album Rating: 4.0

lots o noobs have heard this now....

demigod!
October 5th 2013


47099 Comments

Album Rating: 4.5

lol @ elitism

evilford
January 13th 2014


26616 Comments

Album Rating: 4.5

sput's slacking on metal lately

Hawks
January 13th 2014


38684 Comments

Album Rating: 4.0

You guys should've been around a couple years ago when m/ ruled the site.

Digging: Fear Factory - Demanufacture

evilford
January 13th 2014


26616 Comments

Album Rating: 4.5

lol

MalleusMaleficarum
March 15th 2014


15604 Comments

Album Rating: 4.0

Chamber of Reunion = top 10 DM

MalleusMaleficarum
March 26th 2014


15604 Comments

Album Rating: 4.0

^^^^^

Hyperion1001
Staff Reviewer
March 26th 2014


19686 Comments


wouldnt disagree yeah

Feels
April 3rd 2014


272 Comments

Album Rating: 4.5

filthy

Digging: In The Woods... - Omnio

Hovse
April 3rd 2014


1252 Comments


And evil

oltnabrick
July 7th 2014


33353 Comments


just got this on cassette!

super stoked about that!

evilford
July 7th 2014


26616 Comments

Album Rating: 4.5

grimy

evilford
July 25th 2014


26616 Comments

Album Rating: 4.5

hale satin

MalleusMaleficarum
July 25th 2014


15604 Comments

Album Rating: 4.0

pure filf

Hawks
July 25th 2014


38684 Comments

Album Rating: 4.0

This is the most evil album I've ever heard. And I've heard some evil shit.

MalleusMaleficarum
July 25th 2014


15604 Comments

Album Rating: 4.0

/motionless in white

Hawks
July 25th 2014


38684 Comments

Album Rating: 4.0

Dude we all know lol.

MalleusMaleficarum
July 25th 2014


15604 Comments

Album Rating: 4.0

nah im just sayin have u seen their facepaint bro



prolly more evil than this when u think abt it



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy