Saves the Day Stay What You Are
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Atari
Contributing Reviewer
April 26th 2013



19609 Comments


yea i gotta bump this to 4.5

Digging: The Who - Tommy

toxin.
April 26th 2013



12182 Comments

Album Rating: 4.5

Sweet. I wanna bump this because I like it more than my other 4.5s but then I realize I think everything else is just inflated

Cygnatti
April 26th 2013



21349 Comments

Album Rating: 4.5

Best pop punk album ever.

wabbit
April 26th 2013



6984 Comments


agreed

Cygnatti
May 14th 2013



21349 Comments

Album Rating: 4.5

firefly is like the most perfect pop punk song ever

toxin.
May 14th 2013



12182 Comments

Album Rating: 4.5

agreed

Lucid
Contributing Reviewer
May 14th 2013



7022 Comments

Album Rating: 4.5

best pop punk track

Digging: FKA twigs - LP1

Havey
June 1st 2013



9642 Comments

Album Rating: 2.0

gay

Cygnatti
June 1st 2013



21349 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah. :3

Havey
June 1st 2013



9642 Comments

Album Rating: 2.0

un-5 it please

Havey
June 1st 2013



9642 Comments

Album Rating: 2.0

you have so many 4s that would make better 5s i think u r rating backwards u might wanna look into that :o

Cygnatti
June 1st 2013



21349 Comments

Album Rating: 4.5

No. ^_^

Havey
June 1st 2013



9642 Comments

Album Rating: 2.0

wow does your brother know about this

Cygnatti
June 1st 2013



21349 Comments

Album Rating: 4.5

He'd 6 this tbqh.

Havey
June 1st 2013



9642 Comments

Album Rating: 2.0

ugh you really need a guiding hand, or else you might never be able to look back at this with an acute sense of embarrassment :[

Cygnatti
June 1st 2013



21349 Comments

Album Rating: 4.5

I don't think I'll ever look back at this embarrassed. :/

toxin.
June 1st 2013



12182 Comments

Album Rating: 4.5

stop with the nonsense plz

Cygnatti
June 1st 2013



21349 Comments

Album Rating: 4.5

agreed.

#nononsense

toxin.
June 1st 2013



12182 Comments

Album Rating: 4.5

#bestuser

Cygnatti
June 1st 2013



21349 Comments

Album Rating: 4.5

nice guy, yeah.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy