Venom Welcome to Hell
» Back to review

Comments:Add a Comment 
mangamusicfan
December 1st 2012


23 Comments


gonna dig soon in this band!
good review

ViperAces
January 8th 2013


12559 Comments


i thought thrash metal started in '83

pissbore
January 14th 2013


12429 Comments


think again

Digging: Figbot - 3nt3ndr3

Atari
Staff Reviewer
January 14th 2013


21904 Comments


is this beter than black metal?

Digging: Taking Back Sunday - Tidal Wave

demigod!
January 14th 2013


48619 Comments


its pretty good only venom ive heard though

Digging: Darkthrone - Arctic Thunder

Atari
Staff Reviewer
January 14th 2013


21904 Comments


all i've heard is black metal it was alright

demigod!
January 14th 2013


48619 Comments


i havent jammed this in a long ass time but i recall enjoying it

also sweet avatar, definitely one of my fav games

Hawks
January 14th 2013


45547 Comments

Album Rating: 3.5

They're both pretty damn good. I don't really think one is better than the other.

Digging: Blaze of Perdition - Near Death Revelations

chambered99
January 14th 2013


889 Comments


h hawks

pissbore
January 14th 2013


12429 Comments


hard to say, they both rule hard

this is much less polished and more primal though

darkthrone1
January 14th 2013


387 Comments


scared the shit out of me when I first heard this

Atari
Staff Reviewer
January 14th 2013


21904 Comments


thanks haha yeah DK country rules.

i'll check this out later. other than the fact that this band helped inspire black metal they're underwhelming in comparison to a lot of thrash i've hard.

demigod!
January 14th 2013


48619 Comments


yeah, this has a really raw and grimey feel which is perfect for the style

darkthrone1
January 14th 2013


387 Comments


yeah i love the rawness

pissbore
January 20th 2013


12429 Comments


way too much shitty music being discussed right now so bump

70sPriestIsBetter
January 23rd 2013


1933 Comments


daily bump

Atari
Staff Reviewer
January 23rd 2013


21904 Comments


LAY DOWN YOUR SOUL TO THE GOD'S ROCK AND ROLL



70sPriestIsBetter
January 23rd 2013


1933 Comments


wrong album but i'll accept it

Atari
Staff Reviewer
January 23rd 2013


21904 Comments


i know it's from black metal but i haven't heard this one yet lol

demigod!
January 23rd 2013


48619 Comments


WELCOME TO HELLLL



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy