Hollywood Undead Swan Songs
» Back to review

Comments:Add a Comment 
theacademy
April 12th 2012



28249 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

http://www.amazon.com/Holes/dp/B003SHYYM2/ref=sr_1_12?s=instant-video&ie=UTF8&qid=1334273902&sr=1-12

BallsToTheWall
April 12th 2012



44164 Comments

Album Rating: 3.0

Stanley Yelnats my nigga

DarthMann
April 12th 2012



13476 Comments


"not all music is about "musicianship"

you can enjoy something ugly for its theatrics."

Getting overly technical about music is stupid coz if it sounds good then it sounds good whether they suck as music or not so yeah agreed

RosaParks
April 12th 2012



14592 Comments


well it sounds like 12 year old boys wrote this so

jayfatha
April 12th 2012



2882 Comments

Album Rating: 3.5

m/

Spec
May 15th 2012



27060 Comments

Album Rating: 3.0

Should five this.

Graveyard
May 15th 2012



5598 Comments


nah

Spec
May 15th 2012



27060 Comments

Album Rating: 3.0

Legendary. Over takes Dark Side Of The Moon.

Graveyard
May 15th 2012



5598 Comments


RIP Spec May 15th, 2012

Spec
May 15th 2012



27060 Comments

Album Rating: 3.0

nah

theacademy
May 15th 2012



28249 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

this shits all over ninelives

Spec
June 9th 2012



27060 Comments

Album Rating: 3.0

Nine lives sucks.

emogirl16
September 26th 2012



52 Comments

Album Rating: 4.0

im almost 16 years old and in all honesty i thought the only songs that really meant something to me were "Black Dahlia" & "City" but al together the album was ok..... now if you listen to new H.U since Deuce, (the lead singer, was kicked out of the band for Musical Differences.) They completly blow dick..... Danny (new lead singer of H.U) Is an OK singer but Deuce was 20X better. I liked the review but please TAKE my advice if you like H.U stick to the old stuff when Deuce was in the Band the new shit will just be a big disapointment. And check out Deuce's album "9lives" I loved it check out these songs: "Let's get Crackin", "I Came to Party", "The One" & "America" Those are my favorite songs on the entire album
Like I said good review
Love, Heather

Trebor.
Contributing Reviewer
September 26th 2012



49791 Comments

Album Rating: 1.5

lol

Digging: Empire! Empire! (I Was a Lonely Estate) - You Will Eventually Be Forgotten

Emim
September 26th 2012



26506 Comments

Album Rating: 5.0

only the truly enlightened five this

emogirl16
September 27th 2012



52 Comments

Album Rating: 4.0

Brokencyde?!?!?!!?!!?!? r u f-ing kidding me Brokencyde is TERRIBLE!!! the only good song they have is Schitzo..... that is a rly big insult H.U was was better then BC13(brokeNCYDE) empathize on WAS the blow now Deuce 4 life niggas!!!

ViperAces
September 27th 2012



12376 Comments


Lol at emogirl16

Vespiion
December 3rd 2012



1221 Comments

Album Rating: 1.5

Ugh.

Digging: BADBADNOTGOOD - BBNG2

ChopSuey
December 3rd 2012



2392 Comments

Album Rating: 1.0

HU is as good as Limp Bizkit.

Cygnatti
December 3rd 2012



21349 Comments


this is much better than brokencyde guys

Digging: The Avalanches - Since I Left You



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy