Cynic Traced in Air
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Jacquibim
Contributing Reviewer
April 5th 2013


16869 Comments

Album Rating: 4.0

So Leb, when are you gonna bestow that 5 on the album that deserves it?

demigod!
April 5th 2013


47076 Comments

Album Rating: 3.5

yeah

Digging: Meat Puppets - Up on the Sun

ViperAces
April 6th 2013


12524 Comments


underwhelming

DrMaximus
April 29th 2013


10851 Comments


Can I be the space for this?

demigod!
April 29th 2013


47076 Comments

Album Rating: 3.5

Breathe in

Breathe out

DrMaximus
April 29th 2013


10851 Comments


Song is definitely sweet

demigod!
April 29th 2013


47076 Comments

Album Rating: 3.5

probably the best one on here

DrMaximus
April 29th 2013


10851 Comments


Yeah, it's definitely my favourite off this

Scum
April 29th 2013


379 Comments

Album Rating: 3.5

Evolutionary Sleeper is my fav

demigod!
April 29th 2013


47076 Comments

Album Rating: 3.5

i might drop this down to a 3.5 tho honestly, just doesn't do much for me anymore sadly.

Keyblade
April 29th 2013


16458 Comments

Album Rating: 4.5

my rating is prolly a lil inflated because I just love this band so much

Digging: Post Malone - Post Malone EP

Scum
April 29th 2013


379 Comments

Album Rating: 3.5

cba >

demigod!
April 29th 2013


47076 Comments

Album Rating: 3.5

i gotta listen to that one again, i have it at a 3.5

KILL
April 29th 2013


74220 Comments

Album Rating: 4.0

ive taken off me clothes

demigod!
April 29th 2013


47076 Comments

Album Rating: 3.5

time for sex with rein and malone~~~

KILL
April 29th 2013


74220 Comments

Album Rating: 4.0

*the diamond crushed the stone!

Necrotica
April 29th 2013


10584 Comments

Album Rating: 4.5

solid shit

KILL
April 29th 2013


74220 Comments

Album Rating: 4.0

no laxatives to be found

demigod!
April 29th 2013


47076 Comments

Album Rating: 3.5

evolutionarrryy

queeeferrrrrrrr

Passname
May 1st 2013


317 Comments


Does anyone remember their first listen of this? On first listen this literally sounded like Jesus' cum. It's just downright depressing that it doesn't have much staying power like Focus does. 3.5/5 still nice to come back to once in a while.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy