Mayhem De Mysteriis Dom Sathanas
» Back to review

Comments:Add a Comment 
BigPleb
August 18th 2014


50106 Comments

Album Rating: 3.5

Freezing Moon goes so hard m/

NeroCorleone80
August 18th 2014


34203 Comments

Album Rating: 4.0

Whole album does

Digging: DJ Squeeky - In da Beginning: The Underground Volume One

Hawks
August 18th 2014


48622 Comments

Album Rating: 5.0

Yep.

Digging: Carpathian Forest - Defending the Throne of Evil

VinVal
September 8th 2014


1167 Comments

Album Rating: 4.5

Great musicianship but the vocals are bad even for metal standards

Froot
September 8th 2014


1910 Comments

Album Rating: 3.0

[2]



Should've let Varg handle the vox imo.

VinVal
September 8th 2014


1167 Comments

Album Rating: 4.5

Agreed hard

NeroCorleone80
September 8th 2014


34203 Comments

Album Rating: 4.0

Vocals are fine.

beefshoes
September 8th 2014


6780 Comments


This is awesome, but I wish that I could get into it more.

RunOfTheMill
September 8th 2014


3004 Comments

Album Rating: 4.0

Wtf vocals rule

Digging: Perturbator - The Uncanny Valley

Froot
September 8th 2014


1910 Comments

Album Rating: 3.0

P. sure a 10-year-old girl could make a more menacing effort out of the vocals than Mr. cartoon character they've got on the mic for this.

InFlamesWeThrash666
September 8th 2014


6354 Comments

Album Rating: 4.5

Dead's vox are bettah

Digging: Ulver - Svidd Neger OST

NeroCorleone80
September 8th 2014


34203 Comments

Album Rating: 4.0

Varg's vox wouldnt suit this.

Hawks
September 8th 2014


48622 Comments

Album Rating: 5.0

Atilla fuckin rules idk what you guys are on about.

titanslayer
September 8th 2014


2713 Comments

Album Rating: 3.5

Yeah Atilla is a badass

VinVal
September 8th 2014


1167 Comments

Album Rating: 4.5

I think varg would've been able to adapt to this style, how epic would that have been tho if he was on vocals for this

NeroCorleone80
September 8th 2014


34203 Comments

Album Rating: 4.0

Under the Sign is the most "important"

KriegdemKriege
September 8th 2014


1539 Comments

Album Rating: 3.0

Attila's vocals suck.



Maniac was Mayhem's best vocalist by far.

TheSpirit
Contributing Reviewer
September 8th 2014


21595 Comments

Album Rating: 3.5

Attila's vocals are excellent, and is what gives this so much personality. We would all like to pretend Dead was some

revelation, but his vocals were so typical black metal.

MoosechriS
September 9th 2014


5934 Comments

Album Rating: 5.0

The title track has one of the coolest atmospheres ever, all thanks to atillas vocals.

BigPleb
September 9th 2014


50106 Comments

Album Rating: 3.5

Freezing Moon is my fave Mayhem song.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy