Coldplay Viva la Vida or Death and All His Friends
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Insurrection
Contributing Reviewer
October 22nd 2012


21506 Comments

Album Rating: 4.0

this is really good so far. probably my favorite coldplay

Digging: Aspherium - The Fall of Therenia

Insurrection
Contributing Reviewer
October 24th 2012


21506 Comments

Album Rating: 4.0

cemeteries of london is beautiful

Crymsonblaze
October 24th 2012


7496 Comments


i prefer clodplay

ViralOblivion
October 24th 2012


7679 Comments


Shit band

Insurrection
Contributing Reviewer
October 24th 2012


21506 Comments

Album Rating: 4.0

nope

Ire
October 24th 2012


41805 Comments

Album Rating: 2.0

???

ViralOblivion
October 24th 2012


7679 Comments


Rip off of Radiohead

Insurrection
Contributing Reviewer
October 24th 2012


21506 Comments

Album Rating: 4.0

hahha good one

Insurrection
Contributing Reviewer
October 24th 2012


21506 Comments

Album Rating: 4.0

42, cemeteries and reign of love are my favs

Ire
October 24th 2012


41805 Comments

Album Rating: 2.0

worse than aids

Cygnatti
October 24th 2012


21390 Comments

Album Rating: 2.5

I thought they sounded much more like U2 than radiohead

ViralOblivion
October 24th 2012


7679 Comments


this makes me wanna put babies on spikes and they do copy Radiohead especially ok computer look it up

Insurrection
Contributing Reviewer
October 24th 2012


21506 Comments

Album Rating: 4.0

yea this sounds nothing like ok computer

Cygnatti
October 24th 2012


21390 Comments

Album Rating: 2.5

haven't listened to radiohead in years and years tbh, listened to their newest one and it wasn't that great

I still think this has some good tracks, I've always been fond of the title track since I played it in orchestra in 6th grade and because of my few fond memories in bible study.

ViralOblivion
October 24th 2012


7679 Comments


R u even aware that joe satriani sued Coldplay and they add to pay a financial settlement? They steal music. Has nothing to
do with Radiohead but they steal shit a lot

Insurrection
Contributing Reviewer
October 24th 2012


21506 Comments

Album Rating: 4.0

who gives a shit they still make great albums and theyre very successful for a reason

wacknizzle
October 24th 2012


13539 Comments

Album Rating: 4.5

I've heard the Satrini rip-off but do you think they really meant to steal it from him, it sounds more like they came up with a part that was severely similar. I'm pretty sure it was Viva la Vida and I hate that particular songs anyway. I don't think they're similar to Radiohead now that I've listened and gotten into Coldplay. Other than that lawsuit which I'm gonna leave in the skeptic category they don't steal music from other people, Oasis definitely has stolen way more than Coldplay.

Digging: Nero Di Marte - Derivae

ViralOblivion
October 24th 2012


7679 Comments


Well I don't like oasis either haha they're overrated to me

MeatSalad
October 24th 2012


14774 Comments


It's just a similar chord progression and joe satriani had a bitch fit

Digging: Flying Lotus - You're Dead!

KILL
October 24th 2012


71981 Comments

Album Rating: 2.5

fuckin suck

Digging: Exodus - Blood In, Blood Out



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy