Testament The Formation of Damnation
» Back to review

Comments:Add a Comment 
The7thVermicide
April 25th 2012


925 Comments

Album Rating: 4.0

The cover is sick

midi
May 19th 2012


2 Comments

Album Rating: 4.0

Testament puts out some very solid albums, this one is every bit as good as early classics to me.

NonApplicable
May 27th 2012


1984 Comments

Album Rating: 3.5

Album is huge from what I've listened to so far. Trying to get into testament before the new album drops.

KILL
May 27th 2012


71957 Comments

Album Rating: 3.5

cool now listen to their better albums

Digging: Exodus - Blood In, Blood Out

Willie
Moderator
May 27th 2012


16049 Comments

Album Rating: 3.5

Like The Ritual and Practice What You Preach.

Digging: Skrew - Universal Immolation

KILL
May 27th 2012


71957 Comments

Album Rating: 3.5

omg

Willie
Moderator
May 27th 2012


16049 Comments

Album Rating: 3.5

My two favorites.

Willie
Moderator
May 27th 2012


16049 Comments

Album Rating: 3.5

Ha ha. Whatever. The Ritual gets a bad rap.

ViperAces
May 28th 2012


12466 Comments


His voice kinda sucks here imo.

KrishVeerns
July 27th 2012


33 Comments

Album Rating: 4.0

This is my first Testament album,and I think I've fallen in love with the band...Why didn't I discover this before???!Testament deserves to be in the big 4 of thrash metal instead of Anthrax.


KILL
July 27th 2012


71957 Comments

Album Rating: 3.5

sweet now check their better albums

Geadom
July 28th 2012


2813 Comments

Album Rating: 3.5

Is this album or First Strike Still Deadly recommended to a new listener?

KILL
July 29th 2012


71957 Comments

Album Rating: 3.5

nah get the first 2 albums

KILL
July 29th 2012


71957 Comments

Album Rating: 3.5

rofl the average rating agrees

Inveigh
July 29th 2012


25025 Comments

Album Rating: 3.0

yeah the first two are best


I mean I haven't heard the new one but I think it's safe to assume

KILL
July 29th 2012


71957 Comments

Album Rating: 3.5

yea

jet22
February 5th 2013


62 Comments

Album Rating: 2.0

Honestly, to me it sound Metallica-ish. But not like Ride the Lightning, no...it sounds very much like the worst Metallica albums...

KILL
February 5th 2013


71957 Comments

Album Rating: 3.5

lol

BigPleb
February 5th 2013


36979 Comments


Devin is better

Digging: Kayo Dot - Coffins on Io

ResidentNihilist
May 4th 2013


1101 Comments


First album had one good song, that's it.

Digging: Nostromo - Hysteron - Proteron



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy