Lostprophets Start Something
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Gyromania
December 30th 2012


15973 Comments


no, one of them just had followers mass murder innocent people and the other is a satanist and arsonist. much better.

Deviant.
Staff Reviewer
December 30th 2012


31493 Comments


Give it a rest Andcas please

Digging: Hyperdub - Hyperdub 10.4

breakingthefragile
December 30th 2012


2962 Comments


Because our opinions on how good the music sounds should always reflect whether or not the people involved in making the music are good people, right? No, it shouldn't. The two are separate and most commonly have nothing to do with each other. What if Paul McCartney was discovered to be a serial killer tomorrow? Does that mean I should change my opinion and hate every single Beatles album? You judge music based on how it sounds, how the people behind it act shouldn't become involved. I thought this album sucked before I found out the lead singer was a pedophile, and I still think it sucks dick after I found out he was pedophile, and it didn't interfere with my opinion in any way.

Aids
Contributing Reviewer
December 30th 2012


23976 Comments


andcas you have literally no idea some of the fucked up shit that your favourite artists may have done. this fucker got caught, and he is a fucking fucker, but damn I mean who are you to judge the situation, just because NOW you know about it? maybe The Wonder Years have an underground dog-fighting ring where they also rape endangered pandas, you don't know.

Digging: Marketa Irglova - Muna

Calc
April 7th 2013


12305 Comments

Album Rating: 3.5

album kicks pre statutory rape ass

Digging: Mr. Oizo - The Church

Atari
Contributing Reviewer
April 7th 2013


20077 Comments


Lol nostalgia

Digging: Circa Survive - Descensus

afoolonahill
June 4th 2013


126 Comments

Album Rating: 4.0

Not sure where this mysterious Welsh town of 'Ponibrid' is. I always knew it as Pontypridd haha

Digging: Sigur Ros - Ágætis byrjun

Gyromania
June 4th 2013


15973 Comments


mmmm nostalgia

Atari
Contributing Reviewer
June 4th 2013


20077 Comments


haha it's not THAT good

Gyromania
June 4th 2013


15973 Comments


*glares*

Omaha
Staff Reviewer
June 4th 2013


10362 Comments

Album Rating: 4.0

Fuck that noise, this album is the bomb.

Atari
Contributing Reviewer
June 4th 2013


20077 Comments


haha andcas this came out way before all that bullshit drama though. good album yeah

KILL
June 4th 2013


72131 Comments


andcas would only piss on the baby like a true gentleman

Digging: Throwing Muses - Throwing Muses

Gyromania
June 4th 2013


15973 Comments


I don't doubt that kill has been with several women

KILL
June 4th 2013


72131 Comments


you do realise fat goth chicks count as women right? maybe one day i'll get on your level of deviant porkin but until then i'm stuck pumpin plumpers

Gyromania
June 4th 2013


15973 Comments


I defend you and then you go and say that lol

KILL
June 4th 2013


72131 Comments


dude andcas is pissed haha get it haha XD lol :

Gyromania
June 4th 2013


15973 Comments


Ha!

KILL
June 4th 2013


72131 Comments


no shit but ugly chicks need love too, maybe one day you will learn that and stop treating woman as objects! (especially toilets)

KILL
June 4th 2013


72131 Comments


skele dont need no fat chicks!



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy