Pink Floyd The Wall
» Back to review

Comments:Add a Comment 
menawati
September 30th 2012


16408 Comments

Album Rating: 4.0

id prolly give it a 3 too if i was rating against other floyd albums but this is a global thing so 4 for me

Digging: Sparklehorse - Good Morning Spider

Atari
Staff Reviewer
September 30th 2012


21753 Comments


Animals > All Pink Floyd.

Digging: Oak Pantheon - In Pieces

hitman
September 30th 2012


775 Comments


dogs>all pink floyd songs

menawati
September 30th 2012


16408 Comments

Album Rating: 4.0

nah echoes

hitman
September 30th 2012


775 Comments


i still gotta hear meddle

Atari
Staff Reviewer
September 30th 2012


21753 Comments


i like pigs better than dogs.

menawati
September 30th 2012


16408 Comments

Album Rating: 4.0

ye they push back harder

Atari
Staff Reviewer
September 30th 2012


21753 Comments


If you guys had to pick between Floyd and Zeppelin which would you pick?

I listened to lots of Zeppelin last night.

menawati
September 30th 2012


16408 Comments

Album Rating: 4.0

cant choose depends on my mood

hitman
September 30th 2012


775 Comments


floyd and its not even close

Atari
Staff Reviewer
September 30th 2012


21753 Comments


Yeah I've always thought I liked Floyd better but hadn't heard as much Zeppelin.

menawati
September 30th 2012


16408 Comments

Album Rating: 4.0

cant compare too different

tarkus
September 30th 2012


5564 Comments

Album Rating: 3.0

yeah too diff

Chortles
September 30th 2012


18932 Comments

Album Rating: 3.0

they both rule, but i prefer zeppelin. totally different though

oltnabrick
September 30th 2012


34803 Comments


Floyd lol, it's not even close at all

evilford
September 30th 2012


32850 Comments

Album Rating: 4.0

Can't compare I love both but Floyd wins easily in my book

greatlookingguy
September 30th 2012


594 Comments


i prefer floyd but but fuck it cant compare!!!!!!!!!!

hitman
September 30th 2012


775 Comments


no you cant cause floyd is better

hitman
September 30th 2012


775 Comments


hehe

menawati
September 30th 2012


16408 Comments

Album Rating: 4.0

"^proof #1"



haha golden



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy