Children of Bodom Blooddrunk
» Back to review

Comments:Add a Comment 
oltnabrick
February 26th 2013


34797 Comments


First 3 are good

Necrotica
February 26th 2013


10584 Comments

Album Rating: 1.5

Then get their first few records ASAP. They're fucking great

oltnabrick
February 26th 2013


34797 Comments


Bcuz they are so mandatory lol

demigod!
February 26th 2013


47972 Comments


yeah ive never dug this bands sound at all
thanks guys but there are lots of other albums high on my priority list lol

Digging: Giles Corey - Giles Corey

Scoot
February 26th 2013


18414 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

not true, first three albums rip hard and maybe four



anything after that then ok

Digging: Bones - PaidProgramming2

FearThyEvil
February 26th 2013


14514 Comments

Album Rating: 1.5

I'd say first four then it went downhill.

oltnabrick
February 26th 2013


34797 Comments


Something Wild is cool

666Micrograms
February 26th 2013


923 Comments


at least its better than their retarded cover album

johnnydeking29
February 26th 2013


10862 Comments

Album Rating: 3.0

fun but trashy

johnnydeking29
February 26th 2013


10862 Comments

Album Rating: 3.0

Looking at this objectively, agreed hard, but about half the songs are still fun, kind of a guilty pleasure

Vakarian12
March 8th 2013


4067 Comments

Album Rating: 1.5

this album blows



YEOOOOWWWWWWWWWWWWW

Hawks
March 8th 2013


44713 Comments

Album Rating: 2.0 | Sound Off

Yeah.

Digging: Fen - Carrion Skies

BrushedRed
June 7th 2013


1974 Comments

Album Rating: 3.0

It's really not that bad. In fact I love "Blooddrunk," "Tie My Rope," and "Done With Everything, Die for Nothing." In terms of quality, this is an awesome cd, in terms of comparing with CoB's past discography, it's kinda meh.. I give it a 3 though. I think it's quite good.

oltnabrick
June 7th 2013


34797 Comments


Bloodcrunk XD LOL

johnnydeking29
June 7th 2013


10862 Comments

Album Rating: 3.0

Tie My Rope slays

Crinn
June 23rd 2013


4 Comments

Album Rating: 4.5

Because 2008 was the year I REALLY got into metal, this was my first Bodom album cause it was the most easily accessible. But for some reason, to this day, I still love it. You present an interesting argument in your review, so pos'd for that, but I still have yet to understand why this album is so hated. I think the really epic keyboards and the soloing sound really cool.

Trebor.
Contributing Reviewer
June 23rd 2013


53313 Comments

Album Rating: 2.5

yeh

demigod!
June 23rd 2013


47972 Comments


cant believe i paid for this piece of shit

BigPleb
June 23rd 2013


45892 Comments


HCD >

demigod!
June 23rd 2013


47972 Comments


prob



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy