Radiohead OK Computer
» Back to review

Comments:Add a Comment 
NightProwler
October 6th 2013


6943 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

This will always be my fav Radiohead

Digging: Defeater - Empty Days and Sleepless Nights

tempest--
October 6th 2013


16400 Comments

Album Rating: 5.0

emas

climactic
October 6th 2013


20646 Comments


thats what i thought too

Gwyn.
October 6th 2013


15692 Comments


not enough rawr


Shut up

Drummerboy123
October 6th 2013


2560 Comments


I prefer Kid A mainly because I'm more into electronic music even tho this has let down which is like my fave RH song so....

avonbarksdale221
October 6th 2013


8292 Comments

Album Rating: 5.0

Let Down is best agreed. I've always been an OK Computer guy but I'm starting to lean towards Kid A. Either way, both are hard 5's.

demigod!
October 6th 2013


47101 Comments

Album Rating: 3.5

the kid is king



gonna jam this and in rainbows tonight

avonbarksdale221
October 6th 2013


8292 Comments

Album Rating: 5.0

Gonna be a good night for you. Bump this when you're done :]

demigod!
October 6th 2013


47101 Comments

Album Rating: 3.5

i may. btw you should come jam if you're not busy :]





also, i always found this pretty interesting: http://puddlegum.net/radiohead-01-and-10/

avonbarksdale221
October 6th 2013


8292 Comments

Album Rating: 5.0

Can't bro, gotta go to Uni in 45 minutes :[ If you're jamming later though I'll come on.



It's interesting, but a bit of a reach IMO. Tried the playlist before and it was obviously awesome, but I'd rather just listen to them separately.

demigod!
October 6th 2013


47101 Comments

Album Rating: 3.5

i might be on when you get off uni, when will that be? it's 6pm here



and yeah, it is kinda reaching but interesting to experiment with nonetheless. it actually flowed really well, and knowing Radiohead it doesn't seem to unlikely that they'd do something that crazy.

avonbarksdale221
October 6th 2013


8292 Comments

Album Rating: 5.0

It's 9 here, i'll be home around 2.

True, it's definitely a fun listen.

Chortles
October 6th 2013


18478 Comments

Album Rating: 4.5

damn gotta try that playlist

demigod!
October 6th 2013


47101 Comments

Album Rating: 3.5

yeah it's really cool, works surprisingly well

BigPleb
October 6th 2013


42198 Comments

Album Rating: 3.5

M/

Rowan5215
October 6th 2013


31007 Comments

Album Rating: 4.5

agreed

BigPleb
October 6th 2013


42198 Comments

Album Rating: 3.5

Climbing Up the Walls OMG best song ever

Mongi123
Contributing Reviewer
October 6th 2013


14714 Comments

Album Rating: 4.5

Agreed hard

BigPleb
October 6th 2013


42198 Comments

Album Rating: 3.5

Album would be perfect if it weren't for the run of amazing songs being cut short by crap :/

Mongi123
Contributing Reviewer
October 6th 2013


14714 Comments

Album Rating: 4.5

:O What songs you consider crap Pleb?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy