Radiohead OK Computer
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Chortles
August 15th 2013


20742 Comments

Album Rating: 4.5

amnesiac yo

Digging: DJ Rashad - Just A Taste

tommygun
August 15th 2013


26691 Comments


another worthless comment from lakes

tommygun
August 15th 2013


26691 Comments


yea mongi get amnesiac it's like kid a but better

demigod!
August 15th 2013


49220 Comments

Album Rating: 3.5

just add it to the ever-growing pile

tommygun
August 15th 2013


26691 Comments


they recorded all the jams for kid a and amnesiac in the same sessions so

Mongi123
Contributing Reviewer
August 15th 2013


18857 Comments

Album Rating: 4.5

Haha doubt it will be better but I'll def try that one next. Anything like Kid A has to be good.

demigod!
August 15th 2013


49220 Comments

Album Rating: 3.5

it's inconsistent but still great. pretty much leftovers from Kid A; hence why people call it Kid B

Chortles
August 15th 2013


20742 Comments

Album Rating: 4.5

those peeps r nuts, it's just as genius

Mongi123
Contributing Reviewer
August 15th 2013


18857 Comments

Album Rating: 4.5

Haha Kid B. Hey a B isn't bad in my book :D

tommygun
August 15th 2013


26691 Comments


it's not leftovers omg

it only has one bad song (dollars n cents) and one filler (hunting bears)

every single other song rapes

demigod!
August 15th 2013


49220 Comments

Album Rating: 3.5

yeah it literally is leftovers, that doesn't make it bad but it's all songs from kid a sessions soo its suitable to call em leftovers



i just like saying leftovers



brb gonna get some leftover pasta





leftovers



tommygun
August 15th 2013


26691 Comments


packt like sardines amazing
pyramid song amazing
might be wrong amazing
knives out amazing
you and whose army amazing
spinnin plates amazing
life in a glasshouse omfg

Chortles
August 15th 2013


20742 Comments

Album Rating: 4.5

waht u dont like dollars n cents



dfququ

Mongi123
Contributing Reviewer
August 15th 2013


18857 Comments

Album Rating: 4.5

But if they are recorded in the same sessions, how are they leftovers?



They just left them out of Kid A and they just happened to have enough songs to make a full album. If they are leftovers, then prob some pretty awesome leftovers haha

tommygun
August 15th 2013


26691 Comments


actually i really like dollars n cents

fuck it gon 5

demigod!
August 15th 2013


49220 Comments

Album Rating: 3.5

because they werent actually used on the album



hence being leftover



idk maybe im just dumbing hard

Chortles
August 15th 2013


20742 Comments

Album Rating: 4.5

ok good tom i was freakin out. the live version on that recording i was talkin about is rly good too



and it has 8 mins of everything in its right place like damn every1 pls get it already

Polyethylene
August 15th 2013


4677 Comments

Album Rating: 5.0

Dollars and Cents is one of their best songs



Yeah dude I got the I Might Be Wrong live album on vinyl new and dirt cheap, the versions on that of EIIRP and Like Spinning Plates... I can't even

tommygun
August 15th 2013


26691 Comments


yea i get what you mean dem but my understanding is that they had every intention of using all the songs and split em into two groups that worked best together

idk 'leftovers' implies that they picked their faves for kid a then decided to throw the rest on another disc just cos

sorry for being a pedantic arsehole i'm just bored at work :]

Polyethylene
August 15th 2013


4677 Comments

Album Rating: 5.0

"While you make pretty speeches, I'm being cut to shreds" over piano arpeggios



asdfghjfdhhkll



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy