Radiohead OK Computer
» Back to review

Comments:Add a Comment 
demigod!
April 15th 2013


45005 Comments

Album Rating: 3.5

better unanimous classic!

Digging: Autechre - LP5

DrHouseSchuldiner
April 15th 2013


5643 Comments


I gave it 4.5 on my alt

Gwyn.
April 15th 2013


15272 Comments


"
yah in rainbows shits all over this

in fact most radiohead albums do!"

worst comment ever made by anyone ever wow grats

Artuma
April 15th 2013


15446 Comments

Album Rating: 5.0

"I LOVE YOU JESUS CHR-

wait, wrong unanimous classic. "

aeroplane is never wrong

Digging: Vi Som Alskade Varandra Sa Mycket - Den sorgligaste musiken i varlden

oltnabrick
April 15th 2013


31297 Comments


i heard that kid a is very prog? is it?



is it like Rush?

Digging: Lil Debbie - Young Bitch

Chortles
April 15th 2013


18058 Comments

Album Rating: 4.5

yeah they did a xanadu cover

Digging: Robbie Basho - Visions of The Country

DrHouseSchuldiner
April 15th 2013


5643 Comments


Kid A is kinda more like BTBAM tbh

demigod!
April 15th 2013


45005 Comments

Album Rating: 3.5

worst comment ever made by anyone ever wow grats


oh come on have you seen oltna's posts??

Gwyn.
April 15th 2013


15272 Comments


"oh come on have you seen oltna's posts??"

nope i completely avoid them now

oltnabrick
April 15th 2013


31297 Comments


Kid A is kinda more like BTBAM tbh [2]

demigod!
April 15th 2013


45005 Comments

Album Rating: 3.5

^well theres your proof

CelestialDust
April 15th 2013


3156 Comments

Album Rating: 5.0

yeah they did a xanadu cover


cracked me up

climactic
April 15th 2013


19839 Comments


radiohead could cover closer to the heart

oltnabrick
April 15th 2013


31297 Comments


"nope i completely avoid them now"


123

NightProwler
April 15th 2013


6539 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Such an underrated album

Digging: Astpai - Burden Calls

Artuma
April 15th 2013


15446 Comments

Album Rating: 5.0

underrated indeed

5k votes
avg rating 4,6

NightProwler
April 15th 2013


6539 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

:D:D

demigod!
April 15th 2013


45005 Comments

Album Rating: 3.5

apart from some incredible songs, this never did too much for me

i'll say it: Let Down fuckin sucks.

Artuma
April 15th 2013


15446 Comments

Album Rating: 5.0

"Let Down fuckin sucks."

hahahaha

NightProwler
April 15th 2013


6539 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Damn. I fucked up



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy