Radiohead OK Computer
» Back to review

Comments:Add a Comment 
ViperAces
December 7th 2012



12374 Comments


yea fitter happier is the heart of the album

sixdegrees
December 7th 2012



16664 Comments

Album Rating: 2.0

ehh I got rather of sick of it after dozens of listens.



Gwyn.
December 7th 2012



14853 Comments


Well yeah it's not really a song to listen to often, more of a scary poem

Digging: Buzzov-en - Sore

sixdegrees
December 7th 2012



16664 Comments

Album Rating: 2.0

yep

idkpokeit
December 7th 2012



421 Comments

Album Rating: 3.5

Fitter Happier was actually probably my fav track apart from Paranoid Android.

sixdegrees
December 7th 2012



16664 Comments

Album Rating: 2.0

then what's the filler??? I'm curious

Uranium
December 7th 2012



7042 Comments

Album Rating: 4.0

let down, sub alien, fitter happier, tourist

Chortles
December 7th 2012



17885 Comments

Album Rating: 4.5

ugh

Digging: Clan of Xymox - Medusa

sixdegrees
December 7th 2012



16664 Comments

Album Rating: 2.0

well damn

KeithStone582
December 7th 2012



1480 Comments

Album Rating: 5.0

sub alien and Tourist are some of my favorites.

Uranium
December 7th 2012



7042 Comments

Album Rating: 4.0

yeah obviously, you have this 5'd

KeithStone582
December 7th 2012



1480 Comments

Album Rating: 5.0

I guess so, but still I agree that let down and fitter happier are the lower parts of the album, but calling them filler is just wrong.

Chortles
December 7th 2012



17885 Comments

Album Rating: 4.5

damn let down is like the best guise!!

KeithStone582
December 7th 2012



1480 Comments

Album Rating: 5.0

I mean it's awesome, but lucky omg

Gwyn.
December 7th 2012



14853 Comments


"
let down, sub alien, fitter happier, tourist
"

Lol

Uranium
December 7th 2012



7042 Comments

Album Rating: 4.0

shut your ugly little face sheep boy

MikeC26
December 7th 2012



3135 Comments

Album Rating: 5.0

album is godlike. nothing else they've done has been anywhere close to this.

Uranium
December 7th 2012



7042 Comments

Album Rating: 4.0

i call bull shit

demigod!
December 7th 2012



43788 Comments


yeah bullshit still rawks tho

Digging: Black Flag - My War

Uranium
December 7th 2012



7042 Comments

Album Rating: 4.0

electioneering is coo i guess



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy