Meshuggah obZen
» Back to review

Comments:Add a Comment 
MikeC26
December 26th 2012


3314 Comments

Album Rating: 4.0

same. fucking stoked man

Minus.
December 27th 2012


2694 Comments

Album Rating: 4.5

Ive been listening to this band since the 90's and they are in my top 10 all time favorite metal bands.

Minus.
December 27th 2012


2694 Comments

Album Rating: 4.5

"I think they'd be best as an EP band."





NO.





smokersleeper5268
January 4th 2013


168 Comments

Album Rating: 4.0

DOOG UN DOON...DOOG UN DOON...DOOG UN DOON DOOG UN DOON...DOOG UN DOON....DOOG UN DOON...DOOG UN DOON DOOG UN DOON. I demand this on a Meshuggah shirt. just "DOOG UN DOON" will be just fine. Pravus m/

YoYoMancuso
January 4th 2013


12508 Comments

Album Rating: 4.5

http://www.youtube.com/watch?v=iZLuFr2_L-s



check this shit out guys

Digging: The Lawrence Arms - Oh! Calcutta!

Spec
January 4th 2013


32611 Comments

Album Rating: 3.5

nah

Spec
January 4th 2013


32611 Comments

Album Rating: 3.5

to the shirt thing

KjSwantko
January 5th 2013


9469 Comments

Album Rating: 5.0

Yeah I've seen that drum medley quite a few times and it is badass. His kit sounds amazing.



edit> this is my 6,666th post m/

smokersleeper5268
January 5th 2013


168 Comments

Album Rating: 4.0

just mad cuz you didn't come up with it 1st

XfingTheSullen
January 5th 2013


3749 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

The outro track makes me relax every time

bloc
January 5th 2013


38662 Comments


Whole album is pretty relaxing imo

Digging: The Chameleons - What Does Anything Mean? Basically

darkthrone1
January 6th 2013


387 Comments


Bleed is soooooo good

evilford
January 6th 2013


35414 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah prob my fav song of theirs

Spag
February 2nd 2013


2431 Comments


Bleed and Dancers rule

Digging: Khonsu - The Xun Protectorate

evilford
February 2nd 2013


35414 Comments

Album Rating: 4.5

Yes they do, as well as every other song too

KjSwantko
February 2nd 2013


9469 Comments

Album Rating: 5.0

Bleed is the most boring song on here, IMO. Lethargica, Dancers, and Spiteful are my favs among this. The end of Red grooves pretty hard too.

evilford
February 2nd 2013


35414 Comments

Album Rating: 4.5

'Bleed is the most boring song on here, obv.'



:'[

KjSwantko
February 2nd 2013


9469 Comments

Album Rating: 5.0

I meant "IMO" not "obv"!

evilford
February 2nd 2013


35414 Comments

Album Rating: 4.5

lol

Uranium
February 2nd 2013


7543 Comments

Album Rating: 4.5

whole album is great. combustion still makes my armhairs stand.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy