Bob Marley and The Wailers Exodus
» Back to review

Comments:Add a Comment 
demigod!
January 11th 2013


46351 Comments


my stoner friends are pretty cool but yeah the teenage longboarder Wiz Khalifa fanboys are the worst. they all look and act the same for hte most part, at least the ones i went to school with.

Digging: Jeff Rosenstock - We Cool?

fish.
April 10th 2013


22255 Comments


Pls tell me the rest of this is as good as Natural Mystic

Also is this considered his best or what

Sempiternal1998
April 13th 2013


138 Comments

Album Rating: 4.5

Jamming is awesome.

NightProwler
April 13th 2013


6800 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Agreed. Entire album is so perfect

Digging: Joanna Gruesome - Weird Sister

Cygnatti
June 12th 2013


23962 Comments


once I listen to this, I'll be one of those kids who be like "reggae da bess!" but have only listened to bob marley. ^_^

Digging: Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly

InfamousGrouse
June 12th 2013


3686 Comments

Album Rating: 4.0

that's pretty much identical to my thought process

Digging: Tobias Jesso Jr. - Goon

DrHouseSchuldiner
June 12th 2013


5643 Comments


His best!

Cygnatti
June 12th 2013


23962 Comments


I've listened to the upsetters and the paragons (and the police, if they count lol), but that's pretty much it for me in reggae. except those modern/popular excuses for reggae, dat shit sucks.

Minus.
June 12th 2013


2680 Comments

Album Rating: 4.5

One of the best reggae albums ever made.

johnnyblaze
October 22nd 2013


2648 Comments

Album Rating: 4.5

side 2 of this is perfection.

Uranium
October 22nd 2013


7379 Comments


damn good times getting ripped to this

johnnyblaze
October 22nd 2013


2648 Comments

Album Rating: 4.5

my uncle gave me this LP last week. smoked a couple bowls and put this on after the 6hr drive home. instant bliss. the bass sounds so fucking good on vinyl.

DikkoZinner
October 22nd 2013


3655 Comments

Album Rating: 4.0

Jeah Mon

manosg
December 28th 2013


7407 Comments

Album Rating: 4.5

side 2 of this is perfection. [2]



A significant improvement over Rastaman Vibration too.

Digging: The Gathering - How to Measure a Planet?

sapient
February 2nd 2014


2284 Comments

Album Rating: 4.0

Album is music for the soul. You can't listen to this and not feel alive

Digging: Death Grips - The Powers That B - Part II: Jenny Death

manosg
February 2nd 2014


7407 Comments

Album Rating: 4.5

^Exactly.

fish.
February 4th 2014


22255 Comments


i've tried so long to avoid the cliché of listening to reggae high and tried boards of canada and drake but nope not gonna work

manosg
February 5th 2014


7407 Comments

Album Rating: 4.5

Never listened to reggae high and still enjoy this one every time.

NightProwler
February 6th 2014


6800 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Happy Birthday, Bob! R.I.P.

ILiveInNetherlands
April 26th 2014


512 Comments


Jammin' this right now fuk yeah



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy