Neurosis The Eye of Every Storm
» Back to review

Comments:Add a Comment 
jefflebowski
January 26th 2014


8382 Comments

Album Rating: 4.0

bridges has always been my go-to track for instant erections

Digging: PJ Harvey - Is This Desire?

BigPleb
January 28th 2014


41735 Comments

Album Rating: 5.0

That riff around the 9:30 mark in Bridges, holy shit.

VermTheInquisitor
January 28th 2014


489 Comments


Excellent album, but a sun that never sets and through silver in blood are more enjoyable for me to be
honest

BigPleb
January 28th 2014


41735 Comments

Album Rating: 5.0

Both amazing albums, ya

conesmoke
January 28th 2014


5376 Comments

Album Rating: 4.5

lol at "through the silver in blood"

VermTheInquisitor
January 28th 2014


489 Comments


Sorry for that mistake, I corrected that, lol.

BigPleb
January 28th 2014


41735 Comments

Album Rating: 5.0

No River To Take Me Home might just be my fave Neurosis track ever.



The outro is damn perfect.

JS19
January 28th 2014


4934 Comments

Album Rating: 4.5

m/

Digging: Wil Wagner - Laika

climactic
January 28th 2014


20532 Comments


the outros make this album. burn, no river, wander, t/t, BRIDGES, oh man

jtswope
January 28th 2014


2821 Comments

Album Rating: 4.5

m/ [2]

johnnydeking29
January 28th 2014


10434 Comments

Album Rating: 4.0

I have the 777th rating on this...

...and 777 is the best number ever

Digging: John Zorn - Pellucidar

BigPleb
January 29th 2014


41735 Comments

Album Rating: 5.0

Hope they return to this kinda sound in the future, they nailed it so hard.

DominionMM1
January 29th 2014


11482 Comments

Album Rating: 4.0

probably not gonna happen

BigPleb
January 29th 2014


41735 Comments

Album Rating: 5.0

Yeah I know, makes me sad cos this is pretty much perfect.

Relinquished
January 29th 2014


29110 Comments

Album Rating: 4.5

it's not like them to repeat so keep dreaming

BigPleb
January 29th 2014


41735 Comments

Album Rating: 5.0

They could incorporate more ambiance in their next release, Walker's vox work with those ideas so well.

DominionMM1
January 29th 2014


11482 Comments

Album Rating: 4.0

"Walker's vox work with those ideas so well"





?

BigPleb
January 29th 2014


41735 Comments

Album Rating: 5.0

I musta lapsed when I typed that ha, I hate work :[



I basically meant Scott's vox perfectly suit their more ambient side.

lyzakthellama
January 29th 2014


1976 Comments

Album Rating: 4.0

I need to listen to this

BigPleb
January 29th 2014


41735 Comments

Album Rating: 5.0

Do it now.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy