Neurosis The Eye of Every Storm
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Keyblade
May 13th 2013



13255 Comments

Album Rating: 5.0

you know u wanna

Digging: Nmesh - Dream Sequins

BigPleb
May 13th 2013



28453 Comments

Album Rating: 5.0

Its my fave Neurosis sooo....

Keyblade
May 13th 2013



13255 Comments

Album Rating: 5.0

me too. well that's good enough

BigPleb
May 13th 2013



28453 Comments

Album Rating: 5.0

Done deal ;]

Keyblade
May 13th 2013



13255 Comments

Album Rating: 5.0

oh wow


[:

BigPleb
May 13th 2013



28453 Comments

Album Rating: 5.0

Was gonna 5 this a long time ago, never got around to it.

Keyblade
May 13th 2013



13255 Comments

Album Rating: 5.0

it's the hardest 5. never jammed in the longest time tho

BigPleb
May 13th 2013



28453 Comments

Album Rating: 5.0

Not jammed since early 2012.

Keyblade
May 13th 2013



13255 Comments

Album Rating: 5.0

prolly even longer for me. it's just never the right time to jam, which i guess shows how much i value this

BigPleb
May 13th 2013



28453 Comments

Album Rating: 5.0

I'd have to be in proper mindset, doesn't happen very often.

Keyblade
May 13th 2013



13255 Comments

Album Rating: 5.0

yep. but when i am oh man

BigPleb
May 13th 2013



28453 Comments

Album Rating: 5.0

OH MAN

NapalmCrusader
May 13th 2013



1737 Comments


Magnificent work but not my favorite from these guys.

Motiv3
May 17th 2013



8418 Comments

Album Rating: 4.5

2nd fave of these guys for me.

NeroCorleone80
May 17th 2013



26845 Comments


Best Neurosis

Digging: Morbid Angel - Altars of Madness

DominionMM1
May 17th 2013



8808 Comments

Album Rating: 4.5

4th

Digging: Clutch - Blast Tyrant

NeroCorleone80
May 17th 2013



26845 Comments


I'd have to 5 three more of their albums if that were true

DominionMM1
May 17th 2013



8808 Comments

Album Rating: 4.5

well, i guess you better get to 5'ing

NeroCorleone80
May 17th 2013



26845 Comments


Nope. TSIB isnt far behind this though. Very high 4.5

CrimsonLies
May 23rd 2013



1674 Comments

Album Rating: 5.0

This is starting to become my fav Neurosis album

Digging: Echoes (UK) - The Pursuit



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2013 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy