Bjork Homogenic
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Ire
April 20th 2012


41858 Comments

Album Rating: 5.0

lol who cares if you only live once its not like youll care when youre deead

Hyperion1001
Staff Reviewer
April 20th 2012


19684 Comments


vesper is best

Digging: Tangerine Dream - Rubycon

KILL
April 20th 2012


74239 Comments

Album Rating: 5.0

whose life (is it anyways?)

Chrisjon89
April 20th 2012


3833 Comments

Album Rating: 5.0

lol ^



I finally got the Royal Opera House DVD. it's magical. someone on this site linked me a pic of it once and was like u jelly? not anymore



that dvd was the missing EEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLL-EMENT in me

Ire
April 20th 2012


41858 Comments

Album Rating: 5.0

byurk

KILL
April 20th 2012


74239 Comments

Album Rating: 5.0

she also fucks up on that dvd, so rare!

Ire
April 20th 2012


41858 Comments

Album Rating: 5.0

i wanna see bjork so bad omg

KILL
April 20th 2012


74239 Comments

Album Rating: 5.0

agreed with her orange wig but i wana see her with a orchestra omg have you guys seen live in cambridge so good

Ire
April 20th 2012


41858 Comments

Album Rating: 5.0

yeah i was watching that this morning actually

Hyperion1001
Staff Reviewer
April 20th 2012


19684 Comments


were you?

Ire
April 20th 2012


41858 Comments

Album Rating: 5.0

yes



it was on yt

Hyperion1001
Staff Reviewer
April 20th 2012


19684 Comments


nice

Tyrael
April 20th 2012


21003 Comments


where was your support back in '97

Trebor.
Contributing Reviewer
April 20th 2012


51507 Comments

Album Rating: 4.5

I pass Dolan Drive everyday on my way to school

KILL
April 20th 2012


74239 Comments

Album Rating: 5.0

cool

Adash
April 20th 2012


1356 Comments

Album Rating: 5.0

Royal Opera House, near the end of Joga, she hits that insanely high note in almost a whisper and grins shyly.



Multiple Orgasm

Ire
April 20th 2012


41858 Comments

Album Rating: 5.0

byurk

Chrisjon89
April 20th 2012


3833 Comments

Album Rating: 5.0

I still gotta check the Cambridge one but I bet it rules too

Ire
April 20th 2012


41858 Comments

Album Rating: 5.0

yup

Adash
April 21st 2012


1356 Comments

Album Rating: 5.0

Help yaself



http://www.youtube.com/watch?v=6QRylmxJYEw



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy