Eminem The Marshall Mathers LP
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DrGonzo1937
August 15th 2013


11855 Comments

Album Rating: 4.5

Bitch, I'm gonna kill you.

Hawks
August 15th 2013


45567 Comments

Album Rating: 5.0

Best album ever agreed.

Digging: Blaze of Perdition - Near Death Revelations

DrGonzo1937
August 15th 2013


11855 Comments

Album Rating: 4.5

prefer SSLP, but this is right up its arse. Really wish he'd stop making music now though... it's just sad.

Hawks
August 15th 2013


45567 Comments

Album Rating: 5.0

Am I the only one that didn't think Recovery was bad? Obviously not anywhere near the level of this or The Slim Shady LP, but I really enjoyed it.

DrGonzo1937
August 15th 2013


11855 Comments

Album Rating: 4.5

No, you're not, and that's why I tired listening to it. It's utter garbage imo though. I didn't even like the Eminem Show though.

Hawks
August 15th 2013


45567 Comments

Album Rating: 5.0

See I dig The Eminem Show too. Idk maybe I'm just weird lol.

Hawks
August 15th 2013


45567 Comments

Album Rating: 5.0

I'm alright with that.

Cygnatti
August 15th 2013


29793 Comments

Album Rating: 2.5

yus it is.

DrMaximus
August 15th 2013


11865 Comments


THIS COUCH, THIS TV, THIS WHOLE HOUSE IS MINE!

Emim
August 15th 2013


26764 Comments

Album Rating: 4.0

WE DON'T DO DRIVE BYS

WE PARK IN FRONT OF HOUSES AND SHOOT

DotNine
August 15th 2013


137 Comments

Album Rating: 5.0

Oh finally a good judgement call.

DrGonzo1937
August 15th 2013


11855 Comments

Album Rating: 4.5



See I dig The Eminem Show too. Idk maybe I'm just weird lol.



Yeah, a lot of people do like it, I just think it's the beginning of the end. lol

Lelle
August 22nd 2013


2227 Comments

Album Rating: 4.5

Will Smith don't gotta cuss in his raps to sell records

Well, I do, so fuck him and fuck you too

loveisamixtape
August 26th 2013


7157 Comments

Album Rating: 4.5

can't believe his new album's called "the marshall mathers LP 2"

TMobotron
August 26th 2013


7226 Comments

Album Rating: 5.0

But then we wouldn't have Relapse and Relapse was cool.

Lelle
August 26th 2013


2227 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah I've realized relapse actually is allright

NightProwler
August 26th 2013


7005 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Relapse > Recovery, IMO

Digging: Nick Cave and The Bad Seeds - Skeleton Tree

TMobotron
August 26th 2013


7226 Comments

Album Rating: 5.0

Should just be common knowledge really, Recovery is the worst thing he's done by miles.

Cygnatti
August 26th 2013


29793 Comments

Album Rating: 2.5

"can't believe his new album's called "the marshall mathers LP 2""



how soon can I kill myself?

Lelle
August 26th 2013


2227 Comments

Album Rating: 4.5

http://www.eminem.com/ apparently Beats by Dr Dre, the most overpriced cans out thereTM are a prominent subject of the new album?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy