My Bloody Valentine You Made Me Realise
» Back to review

Comments:Add a Comment 
KILL
March 13th 2013


80846 Comments

Album Rating: 4.5

slow was so good live omgf

Titan
March 13th 2013


17872 Comments


lol

BigPleb
March 13th 2013


51123 Comments


best concert ever, agreed

you deaf KILL?

KILL
March 13th 2013


80846 Comments

Album Rating: 4.5

it wasnt as loud as i expected tbh, although the ending of wonder 2 nearly blew my ear drums lol

BigPleb
March 13th 2013


51123 Comments


might have been the arena, my ears are ok now but afterwards the buzzing was intense

KILL
March 13th 2013


80846 Comments

Album Rating: 4.5

loudest gig ive been to is actually the devin gig but it sounded like shit i had tinnitjtnitus for like 2 weeks it was crazi

BigPleb
March 13th 2013


51123 Comments


what year?

KILL
March 13th 2013


80846 Comments

Album Rating: 4.5

last, was a shitty venue in southampton but it was mostly fear factory that did the damage

demigod!
March 13th 2013


49220 Comments

Album Rating: 5.0

hey kill did they play loomer or when you sleep



drive it all over me???

KILL
March 13th 2013


80846 Comments

Album Rating: 4.5

when you sleep was right at the beginning yea but no loomer



for me the best songs of the night were the pre loveless stuff, i was goin crazy i tried to start a circle pit to feed me with your kiss but wasnt happenin

BigPleb
March 13th 2013


51123 Comments


Burton sucks at singing now man, Dino musta been on.

demigod!
March 13th 2013


49220 Comments

Album Rating: 5.0

damn that sucks bro should've punched up some hipsters

KILL
March 13th 2013


80846 Comments

Album Rating: 4.5

yea seriously never seen so many thick frames in my life

plane
Emeritus
March 13th 2013


6766 Comments


I saw My Bloody Valentine 70% of the crowd was over 30. That was nice.

Why a circle pit though, really. That's like this weekend people started one for Man Man. Dumb

BigPleb
March 13th 2013


51123 Comments


Cos its a circle pit

KILL
March 13th 2013


80846 Comments

Album Rating: 4.5

dude im clownin circle pits are gay but seriously they played feed me with your kiss fast as shit it was almost thrash

plane
Emeritus
March 13th 2013


6766 Comments


oic don't mind me :curmudgeon:

demigod!
March 13th 2013


49220 Comments

Album Rating: 5.0

actually yeah i'd imagine if i were at an MBV show i'd just zone out to the music and stare into nothing

BigPleb
March 13th 2013


51123 Comments


UK sucks for pits, tried to start one to FF last year and people were like 'stop shoving'

demigod!
March 13th 2013


49220 Comments

Album Rating: 5.0

lame show but there was a sweet pit at Mastodon when I saw them, best thing about that dull as fuck show. at least 30ish people in there at a time



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2017 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Terms of Use | Privacy Policy