Streetlight Manifesto Somewhere in the Between
» Back to review

Comments:Add a Comment 
FromDaHood
November 7th 2012


9107 Comments

Album Rating: 4.0

It's ok, Hand that Thieve will drop next time your favorite bands come out with new stuff.

Blackbelt54
November 7th 2012


4276 Comments

Album Rating: 4.5

haha yeah probably

demigod!
November 7th 2012


48886 Comments

Album Rating: 4.0

Everything goes numb was my favourite album freshman year

Digging: Amon Tobin - Out From Out Where

climactic
November 7th 2012


22159 Comments


yea i loved this band freshman year. a7x phase was like 7th grade haha

demigod!
November 7th 2012


48886 Comments

Album Rating: 4.0

i mostly listened to shit in freshman year but luckily everyone was getting into these guys at the time, so I did too



it was also the year i got into extreme metal, once I bypassed my nu-metal phase (urg)

FromDaHood
November 8th 2012


9107 Comments

Album Rating: 4.0

I got into these guys before senior year. I remember bumping Everything Goes Numb in the car before I got high for the first time. That album and I have been through a lot together on the last 17 months or so.

pmmets07
November 8th 2012


5984 Comments

Album Rating: 4.5

egn was my favorite album sophomore year and remains so today

Blackbelt54
November 8th 2012


4276 Comments

Album Rating: 4.5

EGN is probably my favorite album too, heard it in full first about 3.5 years ago

DrMaximus
December 21st 2012


12015 Comments


I may be crazy, but I think I prefer this to Everything Goes Numb.

Aids
December 21st 2012


24325 Comments

Album Rating: 4.5

ergh every time I see a Streetlight thread getting randomly bumped my heart skips a beat and in the back of my mind I think the new one has leaked, which is never fucking will

DrMaximus
December 21st 2012


12015 Comments


ahaha yea, can't wait.

demigod!
December 21st 2012


48886 Comments

Album Rating: 4.0

it's coming out in like a month anyway, hopefully



I can't fuckin wait omg

Trebor.
Contributing Reviewer
December 21st 2012


53983 Comments

Album Rating: 4.5

Circle Takes The Square beat them to it damn

Digging: Old Gray - Slow Burn

demigod!
December 22nd 2012


48886 Comments

Album Rating: 4.0

And someday soon my friend

demigod!
December 22nd 2012


48886 Comments

Album Rating: 4.0

This ride will come to an end

bach
December 22nd 2012


15220 Comments


Everything Goes Numb is better. Only marginally, though.

Digging: Scott Walker - The Drift

Gwyn.
December 22nd 2012


16860 Comments


Well EWN is like the best album ever so not fair

demigod!
December 22nd 2012


48886 Comments

Album Rating: 4.0

it definitely is better, but this rules hard too.



EGN is more consistent.



i think the title track from this might be my favourite streetlight song though.

Gwyn.
December 22nd 2012


16860 Comments


Damn I just confused the album for the song

demigod!
December 22nd 2012


48886 Comments

Album Rating: 4.0

lol, i do that all the time dude



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy