Burial Untrue
» Back to review

Comments:Add a Comment 
fish.
Contributing Reviewer
May 10th 2013


22061 Comments

Album Rating: 5.0

re5'd yeah

Digging: Andy Stott - Faith in Strangers

cagedescending
May 10th 2013


4124 Comments


nice

jollyjoel
May 10th 2013


77 Comments

Album Rating: 5.0

I prefer Kindred though even though it's only 3 songs but still..

fish.
Contributing Reviewer
May 10th 2013


22061 Comments

Album Rating: 5.0

Same

oltnabrick
May 10th 2013


31604 Comments


Ye lol


RangDang
May 10th 2013


111 Comments

Album Rating: 2.0

Holy shit, once again, horrible sputcore

Album has an amateurish feel for atmosphere, like lol is this album trying to reflect the subway or some shit? lame.as.barfshit

DrHouseSchuldiner
May 10th 2013


5643 Comments


: )

fish.
Contributing Reviewer
May 10th 2013


22061 Comments

Album Rating: 5.0

This isn't sputcore, the guy's massive in his genre and a cult artist in his country, and for good reason.

InfamousGrouse
May 10th 2013


3593 Comments

Album Rating: 3.5

it kinda is sputcore tbh

fish.
Contributing Reviewer
May 10th 2013


22061 Comments

Album Rating: 5.0

Also it's underground, not subway. Get wit da lundun vibes playa


treeqt.
May 10th 2013


11641 Comments

Album Rating: 3.5

if u think this is sputcore you must be kinda gay or something

Digging: Zhu Xiao-Mei - Scarlatti: Piano Sonatas

cagedescending
May 10th 2013


4124 Comments


yea what the hell i have a couple irl friends who listen to barely any edm/idm yet still listen to Burial

for an 'underground' artist, he's fairly well known

oltnabrick
May 10th 2013


31604 Comments


out of the few friends i have that listen to electronic music none of them even know who aphex twin is lol

cagedescending
May 10th 2013


4124 Comments


lol i tried playing Windowlicker to my workmates/plebs who listen to mostly doof doof 'progressive' house and they said it was weird and lame and they didn't dig and i was heartbroken but not really surprised

damn kids these days, got the attention span of a goldfish

Aids
Contributing Reviewer
May 10th 2013


24098 Comments

Album Rating: 4.5

"i have a couple irl friends who listen to barely any edm/idm yet still listen to Burial"

what does idm have to to with anything?

Digging: Mitski - bury me at makeout creek

demigod!
May 10th 2013


45266 Comments

Album Rating: 3.5

well this is fairly intelligent music...a nd its dance music too i suppose




but yeah wut?

Digging: Black Sabbath - Master of Reality

cagedescending
May 10th 2013


4124 Comments


as in they barely listen to electronic music in general, IDM and EDM being some of the bigger umbrella terms and basically two opposite ends of the scale. not hard to comprehend

oltnabrick
May 10th 2013


31604 Comments


cant stop dancing to this

cagedescending
May 11th 2013


4124 Comments


no shit

PunchforPunch
May 11th 2013


6280 Comments

Album Rating: 4.5

ye srsly those ungrateful fuckers



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy