Converge Jane Doe
» Back to review

Comments:Add a Comment 
FourthReich
May 23rd 2014


17900 Comments

Album Rating: 5.0

you finally got it?

demigod!
May 23rd 2014


44726 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

yeah for my bday. One of my most treasured records.

Digging: Weezer - Everything Will Be Alright in the End

FourthReich
May 23rd 2014


17900 Comments

Album Rating: 5.0

nice im trying to get all of them lol, so far i have coke bottle, red, and an og black

climactic
May 23rd 2014


19408 Comments

Album Rating: 5.0

jesus

deathschool
May 23rd 2014


9044 Comments

Album Rating: 4.0

Don't want me for a sunbeam

Digging: Look What I Did - Zanzibar III: Analog Prison

FourthReich
May 23rd 2014


17900 Comments

Album Rating: 5.0

did it with refused and now converge, maybe one day ill do it for a good band like sabbath

demigod!
May 23rd 2014


44726 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

mines crystal blue if i recall. Dont have it with me atm. Also has some fucked up chickenscratch engravings in thr center of each side of both records (sure theres a word for that but i cant remember)

Kman418
May 23rd 2014


10783 Comments

Album Rating: 5.0

no those are just the very best top notch albums

theres other stuff that is good but it doesn't compare

Digging: Teebs - E S T A R A

Futures
May 23rd 2014


11685 Comments

Album Rating: 5.0

got the newest repress clear with black smoke. pretty swee

Digging: Mock Orange - Nines & Sixes

demigod!
May 23rd 2014


44726 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

setting fire, remain sedate, those who fear/humanity and fixation on a coworker all either come close or surpass em IMO

Futures
May 23rd 2014


11685 Comments

Album Rating: 5.0

where blood and fire bring rest also

tommygun
May 23rd 2014


24989 Comments


m/

Kman418
May 23rd 2014


10783 Comments

Album Rating: 5.0

setting fire may b its close

remain sedate never heard hm

those who fear/humanity idk never heard in full but ive been pretty eh on most of the stuff ive heard off it

fixation on a coworker nah

Kman418
May 23rd 2014


10783 Comments

Album Rating: 5.0

tbh just listen to https://www.youtube.com/watch?v=4je-cCkLKLA forever

demigod!
May 23rd 2014


44726 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

ill check it if ya check humanity is the devil and remain sedate

Both are super short and essential cornerstones of metalcore

Kman418
May 23rd 2014


10783 Comments

Album Rating: 5.0

k lol

Kman418
May 23rd 2014


10783 Comments

Album Rating: 5.0

wait shit i forgot i heard protestant like once half a year ago

didn't really leave an impression whoops

Kman418
May 23rd 2014


10783 Comments

Album Rating: 5.0

k i'll download that one now tho lol

Gwyn.
May 23rd 2014


15160 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Integrity is like one of those cheesy ass old school metal bands from the 70s/80s filtered through a hardcore band I can only take them for so long

Rorschach is so good tho

demigod!
May 23rd 2014


44726 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Protesant isnt nearly as good as RS
@Gwyn regarding Integ id only say that about their debut tbh(and thats why i love it)



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy