Converge Jane Doe
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Atrophy
October 31st 2013


853 Comments

Album Rating: 5.0

right behind my drumkit too it's a kewl backdrop :]

BKscrotum
October 31st 2013


52 Comments

Album Rating: 5.0

Damn wack that's a good idea

Atrophy
October 31st 2013


853 Comments

Album Rating: 5.0

dont h8 me cuz u aint me

demigod!
October 31st 2013


48629 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

thats fucking awesome atrophy

Digging: Darkthrone - Arctic Thunder

Atrophy
October 31st 2013


853 Comments

Album Rating: 5.0

it's sick dude everyone should have one, only $15 on their site too

Atrophy
October 31st 2013


853 Comments

Album Rating: 5.0

ah i gotcha, damn that's even more sick but yeah idk if i'd be willin to shell out the dough

DrMaximus
October 31st 2013


11864 Comments


Fuck me, that's awesome.

Gwyn.
October 31st 2013


16808 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

just how u like it

Atrophy
October 31st 2013


853 Comments

Album Rating: 5.0

haha yeah i had to go back and read what you said again, my b. lemme know if u end up gettin that one it rules hard m/

tommygun
October 31st 2013


26262 Comments


rawr

tommygun
October 31st 2013


26262 Comments


hey matey how is it

tommygun
October 31st 2013


26262 Comments


attaboy

DrMaximus
October 31st 2013


11864 Comments


What a trooper.

demigod!
November 1st 2013


48629 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

yea this is still the best album fuckin ever



trainofconsequence
November 1st 2013


1442 Comments


Yeah its amazing

BigBlob
November 1st 2013


2218 Comments

Album Rating: 2.0

im disgusted sputnik wont let me rate this lower.

Uranium
November 1st 2013


7489 Comments

Album Rating: 4.5

lmao ain't that some shit

Kman418
November 1st 2013


13231 Comments

Album Rating: 5.0

isnt this like the third time youve made that exact comment

BigPleb
November 1st 2013


47433 Comments

Album Rating: 5.0

Hmm

Digging: Every Time I Die - Low Teens

Uranium
November 1st 2013


7489 Comments

Album Rating: 4.5

"isnt this like the third time youve made that exact comment"



me or blob



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy