Converge Jane Doe
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DrMaximus
June 24th 2013


9387 Comments

Album Rating: 4.0

Cockubine
Feltch and Fracture


bach
June 24th 2013


12754 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Dane Cook

Digging: Field Mouse - Hold Still Life

DrMaximus
June 24th 2013


9387 Comments

Album Rating: 4.0

Sucks.

SpiritCrusher2
June 24th 2013


3074 Comments

Album Rating: 5.0

hey I wanted to say cockubine

"21st Century Schizoid Man [6]"

fuck yea my fav kanye west song

wacknizzle
June 24th 2013


13394 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Bit Her and Then Some

Digging: Torch Runner - Endless Nothing

Gwyn.
June 24th 2013


15122 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

i know man king crimson stole that shit what fags

cagedescending
June 24th 2013


4124 Comments


Plain Hoe

Suddy911
June 24th 2013


1191 Comments

Album Rating: 5.0

silence... i keel you..

SpiritCrusher2
June 24th 2013


3074 Comments

Album Rating: 5.0

Heaven In Her Shadow

wacknizzle
June 24th 2013


13394 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Fart and Fracture

DrMaximus
June 24th 2013


9387 Comments

Album Rating: 4.0

Cockubine
Feltch and Fracture
Dicksuck And Cleaning
Whore To Pay
Whorewrecker
Bit Her and Then Some
Heaven In Her Clit
Phallus In Flight
Phallus In Flames
Jane Hoe

cagedescending
June 24th 2013


4124 Comments


these are some deepass thoughts

demigod!
June 24th 2013


44569 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

lol @ phallus in flight / flames

Digging: Fugazi - Repeater

wacknizzle
June 24th 2013


13394 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

yeah that one got me too

DrMaximus
June 24th 2013


9387 Comments

Album Rating: 4.0

Lol. Thaw and The Broken Vow is actually quite difficult.

SpiritCrusher2
June 24th 2013


3074 Comments

Album Rating: 5.0

Claw and The Broken Cock

hint: search "claw" on urban dictionary

DrMaximus
June 24th 2013


9387 Comments

Album Rating: 4.0

Nice. Well, that's the whole album.

cagedescending
June 24th 2013


4124 Comments


Raw

The Ridden Cow

SpiritCrusher2
June 24th 2013


3074 Comments

Album Rating: 5.0

or (Camel) Toe

or just Hoe, idk lol. cuz the next song is Jane Hoe, so it would be 007 style: Hoe, Jane Hoe

cagedescending
June 24th 2013


4124 Comments


Score



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy