Converge Jane Doe
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Cygnatti
June 13th 2013


23475 Comments

Album Rating: 3.5

Damn where do I sign up?

Digging: Robert Johnson - The Complete Recordings

FourthReich
June 13th 2013


18744 Comments

Album Rating: 5.0

fuc that i'd rather you 1 this than have a girl break your heart. i don't wish that on anyone

Digging: SIZARR - Nurture

SowingSeason
Staff Reviewer
June 13th 2013


17651 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Yeah I think you do need to have something pretty messed up happen to you to 5 this album. I think I 3.5'd it at first then it became a near-classic when I got unbelievably screwed over by some girl I was in love with.

Digging: Father John Misty - I Love You, Honeybear

tommygun
June 13th 2013


25498 Comments


broke up with my girl a month ago and jammed this and it did nothing for me what's the deal fellas

FourthReich
June 13th 2013


18744 Comments

Album Rating: 5.0

it helped me to read the lyrics whilst listening, they are so beautiful.

Gwyn.
June 13th 2013


15463 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

they're sort of fucked up at times but yeah

tommygun
June 13th 2013


25498 Comments


hmm might try

it was a pretty amicable and mutual decision though

not really feeling the rage to blast this and break shit lol

FourthReich
June 13th 2013


18744 Comments

Album Rating: 5.0

beauty can be fucked up

PunchforPunch
June 13th 2013


6279 Comments

Album Rating: 5.0

destroying something beautiful

tommygun
June 13th 2013


25498 Comments


someone's been watching fight club!

conesmoke
June 13th 2013


5325 Comments

Album Rating: 4.5

HELL TO PAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!

NeoSpaz
June 13th 2013


4519 Comments

Album Rating: 4.5

Wooooo

climactic
June 13th 2013


20268 Comments

Album Rating: 5.0

not enough 5s

Gwyn.
June 13th 2013


15463 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

here's another one

FourthReich
June 13th 2013


18744 Comments

Album Rating: 5.0

i should tbh

YakNips
June 13th 2013


14253 Comments

Album Rating: 5.0

Do it FourthReich. You know you want to.

Digging: Car Seat Headrest - Twin Fantasy

ViperAces
June 13th 2013


12510 Comments


it needs to DO something?

climactic
June 13th 2013


20268 Comments

Album Rating: 5.0

i didnt listen to this for months and i just started jamming it again recently and dam it only gets better

ViperAces
June 13th 2013


12510 Comments


that dosent seem too hard does it

FourthReich
June 15th 2013


18744 Comments

Album Rating: 5.0

anyone know why the vinyl version of this(2010 press) is 45 rpm?



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy