Converge Jane Doe
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DominionMM1
June 15th 2013


13760 Comments

Album Rating: 3.5

"anyone know why the vinyl version of this(2010 press) is 45 rpm?"



"But it's 12 tracks spread over 2 discs (i e 4 sides)"



there ya go

demigod!
June 15th 2013


49044 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

this album is really good

Digging: Power Trip - Nightmare Logic

PunchforPunch
June 15th 2013


6277 Comments

Album Rating: 5.0

really?

Chortles
June 15th 2013


19872 Comments

Album Rating: 3.5

¯_(ツ)_/¯

Digging: Darkside - Psychic

Gwyn.
June 15th 2013


16930 Comments


this album is ok

YakNips
June 15th 2013


18902 Comments

Album Rating: 4.5

Yeah just ok

DominionMM1
June 15th 2013


13760 Comments

Album Rating: 3.5

axe to fall > agreed

Gwyn.
June 15th 2013


16930 Comments


o (◡‿◡✿)

Chortles
June 15th 2013


19872 Comments

Album Rating: 3.5

yeah i'm offended

Gwyn.
June 15th 2013


16930 Comments


ok but lol but (◕‿◕✿)


Chortles
June 15th 2013


19872 Comments

Album Rating: 3.5

yea fk this not enough talking heads influence

Lelle
June 15th 2013


2263 Comments

Album Rating: 5.0

they just randomly bash there instruments and scream all the time lol band sux

PunchforPunch
June 15th 2013


6277 Comments

Album Rating: 5.0

lellel

oltnabrick
June 15th 2013


35835 Comments

Album Rating: 4.5

Be warned: I'm going to be a cunt in this thread



Lelle
June 15th 2013


2263 Comments

Album Rating: 5.0

so you're just gonna be a standard sputnik user then

PunchforPunch
June 15th 2013


6277 Comments

Album Rating: 5.0

tbh this is imo

Gwyn.
June 15th 2013


16930 Comments


omg really

PunchforPunch
June 15th 2013


6277 Comments

Album Rating: 5.0

tbh imo

I'm really not going to argue with you

Gwyn.
June 15th 2013


16930 Comments


really
omg

YakNips
June 15th 2013


18902 Comments

Album Rating: 4.5

I don't want this thread to die, Jane Doe needs more comments



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy