Radiohead In Rainbows
» Back to review

Comments:Add a Comment 
RosaParks
April 9th 2013


14926 Comments


new knife is a 5

Disrupt
April 9th 2013


274 Comments


A gentle listen

tommygun
April 9th 2013


24989 Comments

Album Rating: 5.0

saw a guy at uni wearing a t shirt that has writing looking like this album cover and it says YOU'LL GO TO HELL FOR WHAT YOUR DIRTY MIND IS THINKING

prob gonna beat him up and take it

Disrupt
April 9th 2013


274 Comments


Why

tommygun
April 9th 2013


24989 Comments

Album Rating: 5.0

because I want it duh

Disrupt
April 9th 2013


274 Comments


Well you seem like a terrible person, goodbye

sixdegrees
April 9th 2013


17195 Comments


lol

Digging: Ted Nugent - Shutup&jam!

tommygun
April 9th 2013


24989 Comments

Album Rating: 5.0

damn that cuts deep

Disrupt
April 9th 2013


274 Comments


Yeah assault is hilarious. OK really done with this guy now goodbye

Spec
April 9th 2013


27189 Comments

Album Rating: 5.0

Don't disrupt me.

solongatlast
April 9th 2013


201 Comments

Album Rating: 4.0

But...your pie is 36% grind, Disrupt.

Digging: Thom Yorke - Tomorrow's Modern Boxes

tommygun
April 9th 2013


24989 Comments

Album Rating: 5.0

is this guy serious or

Kman418
April 9th 2013


10748 Comments

Album Rating: 3.5

ooh do me next i want to get laughed at for tbs again

Digging: Teebs - E S T A R A

Kman418
April 9th 2013


10748 Comments

Album Rating: 3.5

i can live with that

Kman418
April 9th 2013


10748 Comments

Album Rating: 3.5

wait have you heard twine - recorder potsy? i feel like you'd probably dig it, it's glitch btw

YankeeDudel
April 9th 2013


9313 Comments

Album Rating: 4.5

potsy you just 5d an album 4 minutes in so lets all hold hands and not care bout petty things

Digging: The The - Soul Mining

Kman418
April 9th 2013


10748 Comments

Album Rating: 3.5

choking victim fucking rule agreed

YankeeDudel
April 9th 2013


9313 Comments

Album Rating: 4.5

alright alright. we should all just be rating like acad anyway

Lakes.
April 9th 2013


28400 Comments


lol

Digging: Scott Walker and Sunn O))) - Soused

sixdegrees
April 9th 2013


17195 Comments


ratings are an extremely serious matter and should be treated as such



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy