Talk Talk Laughing Stock
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Havey
April 20th 2014


10046 Comments

Album Rating: 4.5

5:11 FORGIVE US OUR SINS ...fuk

Gwyn.
April 20th 2014


16695 Comments

Album Rating: 4.0

no more drugs 4 me pussy and religion all I need

ethos
April 20th 2014


1895 Comments

Album Rating: 4.5

: )

Ire
April 20th 2014


41948 Comments


ilu so much omfg

Winesburgohio
April 20th 2014


1220 Comments

Album Rating: 5.0

yay havey



yayvey

Digging: Kevin Drumm - Imperial Distortion

aircycle
May 2nd 2014


1103 Comments


how does this compare to lateralus?

KILL
May 2nd 2014


77191 Comments

Album Rating: 4.5

smd

menawati
May 2nd 2014


16405 Comments

Album Rating: 4.5

literally lateral to lateralus

aircycle
May 2nd 2014


1103 Comments


i mean like lengthwise

menawati
May 2nd 2014


16405 Comments

Album Rating: 4.5

probably not as long

Cygnatti
May 2nd 2014


29232 Comments

Album Rating: 4.5

can't believe I posted that lol

Cygnatti
May 12th 2014


29232 Comments

Album Rating: 4.5

my body is fucking ready (i hope)

DrMaximus
May 12th 2014


11761 Comments


It better be

Winesburgohio
May 12th 2014


1220 Comments

Album Rating: 5.0

i wasn't ready when i first heard this tbh, not that i regret it at all

Gwyn.
May 16th 2014


16695 Comments

Album Rating: 4.0

So what did you think Cyg

DrMaximus
May 16th 2014


11761 Comments


Album's so good it killed Cyg RIP

Cygnatti
May 16th 2014


29232 Comments

Album Rating: 4.5

goddamnit. I just got my first job too.



guess my body wasn't ready after all. T_T

Gwyn.
May 16th 2014


16695 Comments

Album Rating: 4.0

How are you gonna explain it to them that you died now!!??

Cygnatti
May 16th 2014


29232 Comments

Album Rating: 4.5

well shit, maybe my twin brother can take it instead!

Green Baron
May 16th 2014


22312 Comments

Album Rating: 4.0

up the arse then



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy