Opeth My Arms, Your Hearse
» Back to review

Comments:Add a Comment 
demigod!
August 25th 2013


45005 Comments

Album Rating: 3.5

gotta jam this again but right now i feel like Morningrise >

Digging: Autechre - LP5

Hawks
August 25th 2013


35838 Comments

Album Rating: 5.0

3.5 come on Demi you're killing me.

KILL
August 25th 2013


72131 Comments

Album Rating: 4.0

nah

Digging: Throwing Muses - Throwing Muses

Tyrael
August 25th 2013


20946 Comments

Album Rating: 5.0

Black Rose Immortal is a fucking jam tho agreed demi

Mikael bring back the bm pls

Digging: Azealia Banks - Broke With Expensive Taste

Hawks
August 25th 2013


35838 Comments

Album Rating: 5.0

Sup Kill?

KILL
August 25th 2013


72131 Comments

Album Rating: 4.0

hawks is the only one allowed to 5 this fuck u homos

Hawks
August 25th 2013


35838 Comments

Album Rating: 5.0

m/ m/ m/

Tyrael
August 25th 2013


20946 Comments

Album Rating: 5.0

gay

demigod!
August 25th 2013


45005 Comments

Album Rating: 3.5

Morningrise just has this evil and sorrowful aesthetic which makes me shit my pants all over the place, also dat bass

JamieTwort
Contributing Reviewer
August 25th 2013


21453 Comments


Hey fuck you KILL

JamieTwort
Contributing Reviewer
August 25th 2013


21453 Comments


Morningrise is pretty close to this.

Hawks
August 25th 2013


35838 Comments

Album Rating: 5.0

Morningrise just has this evil and sorrowful aesthetic which makes me shit my pants all over the place, also dat bass

Won't argue with that, but still that 3.5.... :[

KILL
August 25th 2013


72131 Comments

Album Rating: 4.0

oh shit and jamie haha

KILL
August 25th 2013


72131 Comments

Album Rating: 4.0

devious movements in ur hawk eyes hawks :D

beefshoes
August 25th 2013


4314 Comments

Album Rating: 4.5

Morningrise is a 5 for the bass alone.
Album is perfect though.

Digging: Ne Obliviscaris - Citadel

KILL
August 25th 2013


72131 Comments

Album Rating: 4.0

bass rules hard in morningrise yea but this has better songwriting so it wins

beefshoes
August 25th 2013


4314 Comments

Album Rating: 4.5

The sonwritting on both rules though.

demigod!
August 25th 2013


45005 Comments

Album Rating: 3.5

dont worry hawks its gone

Hawks
August 25th 2013


35838 Comments

Album Rating: 5.0

Now 5 it. m/

KILL
August 25th 2013


72131 Comments

Album Rating: 4.0

damn hawks still runnin shit around here you da man bro



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy