GZA Liquid Swords
» Back to review

Comments:Add a Comment 
oltnabrick
July 22nd 2013


31100 Comments


ob4cl > 36 chamz > ob4cl2 > gravediggaz > this

Digging: Ariel Pink - Pom Pom

BigPleb
July 22nd 2013


37201 Comments

Album Rating: 4.5

Now THATS a dumb ranking.

Digging: Kayo Dot - Coffins on Io

oltnabrick
July 22nd 2013


31100 Comments


supreme clientele can go in between 36 and ob4cl2

DrMaximus
July 22nd 2013


9569 Comments

Album Rating: 4.5

Liquid Swords > 36 Chambers

SlMBOLlC
July 22nd 2013


5232 Comments


Dark side > Slave to the Game

SlMBOLlC
July 22nd 2013


5232 Comments


Starburst > Allens

SlMBOLlC
July 22nd 2013


5232 Comments


but srsly i's prob go 36>this>Illmatic

oltnabrick
July 22nd 2013


31100 Comments


illmatic isnt wu tang tho

DrMaximus
July 22nd 2013


9569 Comments

Album Rating: 4.5

Yes it is.

Gwyn.
July 22nd 2013


15160 Comments


36 Chambers is bttr just cuz Bring Da Ruckus

But LS >>> OB4CL...

oltnabrick
July 22nd 2013


31100 Comments


lol


Gwyn.
July 22nd 2013


15160 Comments


[2]

SlMBOLlC
July 22nd 2013


5232 Comments


oh wu-tang my bad :'(

Gwyn.
July 22nd 2013


15160 Comments


imma wu-tang u

TrueBlood
July 22nd 2013


1388 Comments


that'll involve a lotta martial dubbed skitz

DrMaximus
July 22nd 2013


9569 Comments

Album Rating: 4.5

I'll shove my Wu-Tang sword right through your navel.

TrueBlood
July 22nd 2013


1388 Comments


dam bro that's really oriental

Gyromania
July 23rd 2013


15941 Comments


i like this more than 36 chambers but they're both 5s

Digging: Lantlos - .neon

Hawks
July 23rd 2013


35838 Comments

Album Rating: 5.0

That's a tough choice, but yeah, both easy 5's.

Keyblade
July 23rd 2013


15032 Comments

Album Rating: 4.5

The Wu is coming through, the outcome is critical
Fuckin with my style is sorta like a miracle

Digging: Submotion Orchestra - Alium



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy