GZA Liquid Swords
» Back to review

Comments:Add a Comment 
Keyblade
July 23rd 2013


15748 Comments

Album Rating: 4.5

The Wu is coming through, the outcome is critical

Fuckin with my style is sorta like a miracle

Digging: PINKSHINYULTRABLAST - Everything Else Matters

Gyromania
July 23rd 2013


16851 Comments


hawks: it actually is a really hard choice because depending on my mood i'll sometimes prefer 36 chambers

Digging: Kate Carr - Fabulations

Hawks
July 23rd 2013


35870 Comments

Album Rating: 5.0

I wanna say I prefer this one just a little bit more. The intro to this album is like my favorite thing ever.

Digging: Chief Keef - Sorry 4 The Weight

hikingmetalpunk
July 30th 2013


1245 Comments

Album Rating: 5.0

yeah this is prob the best rap album of all time.

MeatSalad
August 24th 2013


15350 Comments

Album Rating: 4.5

deze beats

AtomicShane
August 25th 2013


1979 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

got dem ill beets

Digging: It Prevails - Perdition

frigyourgenre
August 27th 2013


1880 Comments

Album Rating: 4.5

I'm on some tax free shit by any means

oltnabrick
August 27th 2013


32239 Comments


http://www.youtube.com/watch?v=ZBZvV8SBU_k

http://www.youtube.com/watch?v=bp2hKfi1B60

hmmm

Digging: Delhi Escorts - Delhi Escorts

demigod!
August 29th 2013


45986 Comments

Album Rating: 5.0

When the MCs came

Digging: Tenement - The Blind Wink

DrMaximus
August 29th 2013


10179 Comments

Album Rating: 4.5

Huell is awake.

demigod!
August 29th 2013


45986 Comments

Album Rating: 5.0

no neighborhood is rough enough

DrMaximus
August 29th 2013


10179 Comments

Album Rating: 4.5

Their is no niggah's is fuck with us

BigPleb
August 29th 2013


39569 Comments

Album Rating: 5.0

Gold probably has the best flow I have ever heard.

DikkoZinner
August 29th 2013


3578 Comments

Album Rating: 5.0

Def a top ten hip-hop album, prob top 5

demigod!
August 29th 2013


45986 Comments

Album Rating: 5.0

definitely not

demigod!
August 29th 2013


45986 Comments

Album Rating: 5.0

i do



it's just not even near the quality of the classics, and hell, El-p has produced at least 5 records that I consider to be better than that one.

BigPleb
August 29th 2013


39569 Comments

Album Rating: 5.0

Decaying, you need some hip hop recs.

Cygnatti
August 29th 2013


23408 Comments

Album Rating: 3.5

"Run the jewels is in the top 10. "



lmfao.

Digging: Robert Johnson - The Complete Recordings

Cygnatti
August 29th 2013


23408 Comments

Album Rating: 3.5

fandam, bro.

demigod!
August 29th 2013


45986 Comments

Album Rating: 5.0

fandam [2]



also Cold Vein, Funcrusher Plus, I'll Sleep When You're Dead, and RAP Music.



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy