Botch We Are the Romans
» Back to review

Comments:Add a Comment 
DrHouseSchuldiner
November 25th 2013


5643 Comments


Yea i like it more than jan doe too

JS19
November 25th 2013


4377 Comments

Album Rating: 4.0

Well no, but damn this is good

Digging: Taylor Swift - 1989

Wadlez
November 25th 2013


4651 Comments

Album Rating: 5.0

Well yes

wacknizzle
November 25th 2013


13619 Comments

Album Rating: 5.0

The words fall onto the floor

Drive home with no lessons learrrrned


Soon the content outweighs the form
With time, the sounds get boring
For you and me, this posture is self-serving

Digging: Redwood Hill - Collider

Solaire
November 25th 2013


883 Comments

Album Rating: 4.5

Better than Jane Doe for me.

MadMikeLove
November 25th 2013


654 Comments


will beat converge any day. But I found these guys first so it's all about initial impact I suppose.

wacknizzle
November 25th 2013


13619 Comments

Album Rating: 5.0

Botch was life changing for me. I was like 'FUCK, this is the kind of music I wanna play!'

suddykilljaywalkers
November 25th 2013


503 Comments

Album Rating: 4.5

Botch- We Came as Romans

Digging: Five Iron Frenzy - The End Is Here

Wadlez
November 25th 2013


4651 Comments

Album Rating: 5.0

I'm actually surprised this doesn't have a higher rating.

wacknizzle
November 25th 2013


13619 Comments

Album Rating: 5.0

Cuz too many plebs who don't really listen to it just 4 it to be cool

sixdegrees
November 25th 2013


17569 Comments


ok

Rhyme
November 25th 2013


1155 Comments

Album Rating: 4.5

Really now?

Digging: Whirr/Nothing - Split

MadMikeLove
November 25th 2013


654 Comments


ya pleb

XingKing
November 25th 2013


10967 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

4.3 is still pretty fucking high though

KILL
November 25th 2013


72131 Comments

Album Rating: 3.5

yea retards

Digging: Throwing Muses - Throwing Muses

JokineAugustus
November 25th 2013


6376 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

4 seems about right though

Digging: Cursed - I

Slut
November 25th 2013


2476 Comments


Average rating is perfect

DrMaximus
November 25th 2013


9822 Comments

Album Rating: 3.0

Lol, wack, agreed I've never heard this. ;]

wacknizzle
November 26th 2013


13619 Comments

Album Rating: 5.0

You haven't even listened to Anthology or Nervoso, fuck off DrPlep. Anthology is my personal fav even though it's just an ep. If you haven't heard Japam, Framce, or Afgamistan, you ain't never lived. Gotta hear all 3

XingKing
November 26th 2013


10967 Comments

Album Rating: 5.0 | Sound Off

Afghamistam is my favorite track off Anthology. When those drums kick in... UNF



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy