Pg. 99 Document #8
» Back to review

Comments:Add a Comment 
JizzInMyPants
December 1st 2012



2369 Comments


i barely do emo but both of those CDs are fantastic

DrMaximus
December 1st 2012



9148 Comments

Album Rating: 3.5

yup

TMobotron
Contributing Reviewer
December 1st 2012



7088 Comments

Album Rating: 4.5

I like this quite a bit more than doc 5

wacknizzle
December 1st 2012



12970 Comments

Album Rating: 4.5

Both rule hard, I still like #8 more. I just burned both to a blank cd so I'm gonna jam em hard the next few days.

Digging: Amenra - Mass V

bach
December 27th 2012



12341 Comments


The Hollowed Out Chest of a Horse is the best track.

Digging: Orange - Orange

fromtheinside
February 17th 2013



18052 Comments


ohhhhhhhhhhhhhhh yeah.

Digging: Transcending Bizarre? - The Serpent's Manifolds

Kman418
February 17th 2013



10195 Comments

Album Rating: 5.0

*Every track is the best track

Digging: OutKast - Aquemini

Kman418
April 11th 2013



10195 Comments

Album Rating: 5.0

#5 and #8 are the only albums by these guys that get attention I swear. #7 #11 and #12 are on the same level as them imo

Iluvatar
Staff Reviewer
April 11th 2013



16083 Comments

Album Rating: 4.0

considering 11 was a comp and 12 was just a split (albeit with an awesome band) of course they wont get as much discussion. and to say 7 is on the same leve as 5 and 8 is lol

Iluvatar
Staff Reviewer
April 11th 2013



16083 Comments

Album Rating: 4.0

ps the majority rule songs on that split >>>>>> the pg99 ones

sniper
April 11th 2013



19048 Comments


orchid >

Kman418
April 11th 2013



10195 Comments

Album Rating: 5.0

Yeah I get why they don't get as much attention but they're still fucking awesome. And I just love how monolithic and brooding 7 feels, the first and last songs (forgetting the names atm) are easily two of my favorite pg. 99 songs

sniper
April 11th 2013



19048 Comments


did you see videos? it looked like it would have been a fucking blast to be there.

fromtheinside
April 11th 2013



18052 Comments


no kids

oltnabrick
April 11th 2013



30617 Comments


no kids allowed

21+


Digging: Volcanic Queen - Sullen Empire

Kman418
April 11th 2013



10195 Comments

Album Rating: 5.0

i would have given someone a rimjob to go to that show

DirEnRefused
April 11th 2013



2167 Comments


So, so much better than Document #5.

oltnabrick
April 11th 2013



30617 Comments


omg this is on bandcamp for nyp

wow wow

sixdegrees
April 11th 2013



16917 Comments


So, so much better than Document #5.


disagreed


Digging: Ted Nugent - Shutup&jam!

Funeralopolis
April 11th 2013



11218 Comments


8 is easily best

Digging: Banks - Goddess



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy