Dream Theater Metropolis Pt. 2: Scenes from a Memory
» Back to review

Comments:Add a Comment 
AngelofDeath
Staff Reviewer
October 25th 2013


16138 Comments

Album Rating: 4.5

Nope, Atlanta. I have no idea what they're like live or what the lineup's gonna look like, but I'm pretty sure I'm gonna go. Nothing else coming around that time.

BigPleb
November 10th 2013


40491 Comments

Album Rating: 4.5

Fatal Tragedy is the best DT song imo, gotta be.

tempest--
November 10th 2013


15849 Comments


lol

BigPleb
November 10th 2013


40491 Comments

Album Rating: 4.5

How does that warrant a 'lol', its perfect.

tempest--
November 10th 2013


15849 Comments


have you even heard A Change of Seasons

BigPleb
November 10th 2013


40491 Comments

Album Rating: 4.5

Ye but not in a long time, band used to be so freakin good wtf

rockandmetaljunkie
November 10th 2013


4800 Comments

Album Rating: 5.0

best dt

manosg
Contributing Reviewer
November 11th 2013


7704 Comments

Album Rating: 4.5

Interchangeable with Awake for me.

Digging: Deaf Dealer - Journey into Fear

tempest--
November 11th 2013


15849 Comments


Images > both

KILL
November 11th 2013


73768 Comments

Album Rating: 4.0

every straight dude knows

manosg
Contributing Reviewer
November 11th 2013


7704 Comments

Album Rating: 4.5

Can you go wrong with those 3 DT albums though?

KILL
November 11th 2013


73768 Comments

Album Rating: 4.0

nah dude

InbredJed
November 11th 2013


6254 Comments

Album Rating: 3.0

Awake m//////

Parallels
November 11th 2013


7425 Comments

Album Rating: 3.5

have you even heard A Change of Seasons [2]

Digging: Against Me! - As the Eternal Cowboy

Yazz_Flute
November 22nd 2013


18921 Comments

Album Rating: 3.5

I don't like this nearly as much as I used to, probably because I'm not 14 anymore.

Parallels
November 22nd 2013


7425 Comments

Album Rating: 3.5

lol

KILL
November 22nd 2013


73768 Comments

Album Rating: 4.0

train of thought is that record dude



its like the best dt when ur 10

BigPleb
November 22nd 2013


40491 Comments

Album Rating: 4.5

Parallels sure loves a bit of Petrucci penis.

KILL
November 22nd 2013


73768 Comments

Album Rating: 4.0

only when hes playin drop z riffs on tot

JokineAugustus
November 22nd 2013


7832 Comments

Album Rating: 4.0

Modest Mouse >

Digging: Tom Waits - Bone Machine



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy