cLOUDDEAD cLOUDDEAD
» Back to review

Comments:Add a Comment 
bitsch
May 2nd 2013


46 Comments


sweet post frunch.

rien333
May 26th 2013


254 Comments


Damn, can't get into this at all. Didn't pay that much attention to the lyrics though, maybe that's it?

sniper
May 26th 2013


19075 Comments


idk about this

YetAnotherBrick
May 26th 2013


5193 Comments


i know this would prolly be a 5 for me but i could never find a dl link

Digging: Neoandertals - Ebu Gogo Gutting The Child

Gyromania
May 26th 2013


18239 Comments

Album Rating: 5.0

you're not looking hard enough

Rev
May 26th 2013


9687 Comments

Album Rating: 4.5

is it weird that this is one of my favorite hip hop albums but I can't stand Why?

Iluvatar
Emeritus
May 27th 2013


16089 Comments

Album Rating: 5.0

im the same way

FourthReich
May 27th 2013


20185 Comments

Album Rating: 4.0

yeah i don't like why? at all tbh

fish.
May 30th 2013


22439 Comments


This makes me feel like I'm in the rainforest at dusk

I like that

FourthReich
August 19th 2013


20185 Comments

Album Rating: 4.0

haven't spun this in a while fuck, going to when i get home

plane
Emeritus
August 19th 2013


6124 Comments

Album Rating: 5.0

As a previous supporter of Why?, Why? sucks



oh that convo's old

guitarded_chuck
August 19th 2013


4376 Comments

Album Rating: 4.0

Lol

Electric City
Emeritus
August 19th 2013


15744 Comments

Album Rating: 5.0

i want this on vinyl so baaaad

slep
August 19th 2013


1604 Comments


yeah that would be a cool purchase

and no enjoyment of why? here either

skeames1214
September 7th 2013


2813 Comments


Goddam this is good.

oltnabrick
September 7th 2013


33384 Comments


Wow


Wadlez
September 7th 2013


4833 Comments

Album Rating: 4.5

The atmosphere this album gives off is the tits

oltnabrick
September 7th 2013


33384 Comments


Dammit


Phlegm
September 25th 2013


7140 Comments


so eerie

guitarded_chuck
September 25th 2013


4376 Comments

Album Rating: 4.0

yall listen 2 clams casino instrumentals too ok bye



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy