Carbon Based Lifeforms World Of Sleepers
» Back to review

Comments:Add a Comment 
mindleviticus
December 31st 2012



8200 Comments


don't know why you think Twentythree isn't as good as this or HP, I think that one was so beautiful.
And so is this. Interloper is amaazing as well.

foxblood
December 31st 2012



6797 Comments

Album Rating: 5.0

eh i like twentythree but it's almost entirely ambient textures with little else going on, which is pretty but makes for less of a memorable experience for me. Interloper is excellent though yeah

see you raised your rating yay!

mindleviticus
December 31st 2012



8200 Comments


idk I really really loved the pure ambient textures; it reminded me of watching a bunch of old tv
shows

foxblood
March 17th 2013



6797 Comments

Album Rating: 5.0

this needs a 5/5 review

OmairSh
March 17th 2013



10868 Comments

Album Rating: 3.5

Go for it fox

Digging: Paco de Lucia - El Duende Flamenco

OmairSh
March 17th 2013



10868 Comments

Album Rating: 3.5



mindleviticus
March 17th 2013



8200 Comments


Go for it fox

mindleviticus
March 17th 2013



8200 Comments


Go for it fox

foxblood
March 17th 2013



6797 Comments

Album Rating: 5.0

Go for it fox

Keyblade
March 17th 2013



14625 Comments

Album Rating: 4.5

yea

Digging: Kacica - Kacica

foxblood
March 17th 2013



6797 Comments

Album Rating: 5.0

Go for it fox

foxblood
March 17th 2013



6797 Comments

Album Rating: 5.0

god damn it combo breaker

OmairSh
March 17th 2013



10868 Comments

Album Rating: 3.5

Touche mindleviticus

OmairSh
March 17th 2013



10868 Comments

Album Rating: 3.5

Haha DAMMIT KEY!

Keyblade
March 17th 2013



14625 Comments

Album Rating: 4.5

:D

foxblood
March 17th 2013



6797 Comments

Album Rating: 5.0

mindle i'm diggin the rei avatar you should keep it

OmairSh
March 26th 2013



10868 Comments

Album Rating: 3.5

Wheres the 5 review?

OmairSh
May 19th 2013



10868 Comments

Album Rating: 3.5

Betula is just too damn good

Keyblade
May 19th 2013



14625 Comments

Album Rating: 4.5

4 it :D

OmairSh
May 19th 2013



10868 Comments

Album Rating: 3.5

Hmm interesting proposal



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy