Nile In Their Darkened Shrines
» Back to review

Comments:Add a Comment 
demigod!
May 15th 2013


47934 Comments

Album Rating: 3.5

their best

oltnabrick
May 15th 2013


34788 Comments


well yeah!!!

Digging: Gucci Mane - Everybody Looking

demigod!
May 15th 2013


47934 Comments

Album Rating: 3.5

but AOTW is a close second!!!

oltnabrick
May 15th 2013


34788 Comments


the first 2 are betta

demigod!
May 15th 2013


47934 Comments

Album Rating: 3.5

nah black seeds is kinda boring imo



havent heard the debut in so long i cant rly remember it

oltnabrick
May 15th 2013


34788 Comments


the debut is like number 2 Nile

demigod!
May 15th 2013


47934 Comments

Album Rating: 3.5

what happened to your ratings

oltnabrick
May 15th 2013


34788 Comments


i asked for them to be wiped lol

demigod!
May 15th 2013


47934 Comments

Album Rating: 3.5

cause you wanna be like potsy????

oltnabrick
May 15th 2013


34788 Comments


what lol?

DrHouseSchuldiner
May 15th 2013


5643 Comments


If i wanna web my ratings,how can i do it?

demigod!
May 15th 2013


47934 Comments

Album Rating: 3.5

post in hte meds thread prob



DrHouseSchuldiner
May 15th 2013


5643 Comments


Thanx demi the meds were fast enough to do it

DrHouseSchuldiner
September 29th 2013


5643 Comments


Unas Slayer of the Gods is rly great

demigod!
September 29th 2013


47934 Comments

Album Rating: 3.5

agreed hard



best nile album

BigPleb
October 2nd 2013


45635 Comments

Album Rating: 4.0

The Blessed Dead holy shit

DrHouseSchuldiner
October 2nd 2013


5643 Comments


t/t intro kills

demigod!
October 2nd 2013


47934 Comments

Album Rating: 3.5

UUUUUUUNNAAAAAAAAAS

NeroCorleone80
January 29th 2014


33649 Comments


"Unas Slayer of the Gods is rly great"

Intro rips off Candlemass hard

Digging: Killdozer - Snakeboy

hikingmetalpunk
January 29th 2014


1718 Comments


holy shit, Unas Slayer Of The Gods m/



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2016 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy