Supertramp Crime of the Century
» Back to review

Comments:Add a Comment 
KILL
October 11th 2012



71482 Comments

Album Rating: 4.0

time to get with the program!

Digging: Invisible - El jardin de los presentes

TheNotrap
October 11th 2012



8042 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

? seriously?



Digging: Accept - Blind Rage

KILL
October 11th 2012



71482 Comments

Album Rating: 4.0

notrap flutters like 12 go easy on him

TheNotrap
October 11th 2012



8042 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Hahaha but he gotta know their classic tracks..School, Dreamer, Goodbye Stranger, Logical Song ...


Fluttertrank
October 11th 2012



17098 Comments


haha im 18 come on. i actually wouldnt be surprised if i have heard a song from this band but dont remember.

KILL
October 11th 2012



71482 Comments

Album Rating: 4.0

yea everyones heard dreamer

Fluttertrank
October 11th 2012



17098 Comments


maybe i have idk. but i dont want to jam to prog.

TheNotrap
October 11th 2012



8042 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Trust me you surely know almost all their classic tunes.

Check this out
http://www.youtube.com/watch?v=5k3JVfxluFU

KILL
October 11th 2012



71482 Comments

Album Rating: 4.0

agreed its dance gavin dance time right now m/

Lakes.
October 11th 2012



26981 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

lol

Digging: Talk Talk - The Colour of Spring

Fluttertrank
October 11th 2012



17098 Comments


oh damnit! of course i know that song.

TheNotrap
October 11th 2012



8042 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

Yeah, band was huge in the '70s. They have many hit songs.



Fluttertrank
October 11th 2012



17098 Comments


yeah i've heard that millions of times on the radio.

Lakes.
October 11th 2012



26981 Comments

Album Rating: 4.5 | Sound Off

listen to this brony

menawati
Contributing Reviewer
October 27th 2012



15907 Comments

Album Rating: 4.5

naughty

Digging: Nemrud - Journey of the Shaman

KILL
October 27th 2012



71482 Comments

Album Rating: 4.0

diltch

KILL
October 27th 2012



71482 Comments

Album Rating: 4.0

damn the machine is 2nd

menawati
Contributing Reviewer
October 27th 2012



15907 Comments

Album Rating: 4.5

school keyboard solo damn is gd

Chortles
December 2nd 2012



17945 Comments

Album Rating: 4.0

school: best song ever?

CaptainDooRight
December 2nd 2012



28864 Comments

Album Rating: 4.5

omg




You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy