Children of Bodom Follow The Reaper
» Back to review

Comments:Add a Comment 
gaslightanthem
June 29th 2009


5209 Comments


on the other hand does anyone like dick in their mouth jw

KILL
June 29th 2009


72280 Comments

Album Rating: 4.0

only on tuesdays

Digging: Throwing Muses - Throwing Muses

Metalstyles
Staff Reviewer
June 29th 2009


8391 Comments

Album Rating: 4.0

depending on the time zone you're in, for some of us it IS tuesday.

MythenTHEking
June 30th 2009


30 Comments

Album Rating: 1.0

"Yes, because listening to shitty nu-metal definately makes you authority on metal"

Lol, did I proclaim myself an authorithy on metal?? I see you cannot distinguish numetal though. Considering SOAD a numetal band is more than stupid. So is calling it shitty but in that respect I respect your opinion


Either way, CoB is a pile of crap

SCREAM!
June 30th 2009


10375 Comments

Album Rating: 5.0

SOAD is considered by most to be nu-metal and they were the only non-shitty ones in that list

Digging: Svartidau?i - Flesh Cathedral

MythenTHEking
June 30th 2009


30 Comments

Album Rating: 1.0

Well, yeah whatever.... It does not necessarily have to be put in a category, but some seem to like doing it (Nonpoints great though...) As this is CoB discussion, I will leave my last post here, hoping you will sometime Change you mind(pun inteded), if not (which is more probable)-enjoy listening to shrieking about nonsense( If you are finally able to understand the structure of the sentence in the lyrics, you will find yourself being unable to see what the fuck he meant, cos it really makes NO sense)- Defend your kingdom of Bodom or whatever it is and search for the treasure that will make you immortal (not sure if it is somewhere in the lyrics, but it really sound like thing CoB would come up with) Howgh

fireaboveicebelow
June 30th 2009


6837 Comments

Album Rating: 4.0

uh...trying too hard

Metalstyles
Staff Reviewer
June 30th 2009


8391 Comments

Album Rating: 4.0

I agree that MythenTHEking you are trying too hard, different people just lke different music, and CoB is a pretty talented band tbh and their music is rather cool, but I like that youi are standing up for nu metal which takes too much crap anyway.

SOAD is considered by most to be nu-metal and they were the only non-shitty ones in that list

dude Nonpoint rules face, and even if you dont' like them they are definitely NOT
a shitty band. Even Disturbed are rather good at what they do but I can see how many people think they are shit (ahem, elitists).

FadeToBlack
June 30th 2009


11034 Comments


I know Disturbed aren't that bad really. I will check out Nonpoint if they are so good

Metalstyles
Staff Reviewer
June 30th 2009


8391 Comments

Album Rating: 4.0

If you don't like nu metal then I suggest you don't bother yourself. But if you are an openminded guy who is willing to give even nu metal a chance then go ahead and do check them out, just for the love of god, not their last album

SmurkinGherkin
June 30th 2009


1770 Comments

Album Rating: 2.5

This album is fun, but nothing mind blowing

thebbqshrimp
July 8th 2009


1207 Comments

Album Rating: 4.5

"Children of Decadence" absolutely DESTROYS me. Definitely a quintessential power metal album / quintessential extreme metal album. Necessary for anyone's collection.

Not to mention an absolutely INSANE live band.

trilogique
July 19th 2009


246 Comments


The title track is great. Everything else is pretty much boring. Good musicians, though.

At least it's better than Blooddrunk... *shudder*

shindip
July 19th 2009


3536 Comments

Album Rating: 3.5

SOAD are the only consistently good nu-metal band. This album is awesome.

gaslightanthem
July 19th 2009


5209 Comments


loldeftoneslol

also SOAD had two shit albums

SmurkinGherkin
July 19th 2009


1770 Comments

Album Rating: 2.5

but also two really good ones

gaslightanthem
July 19th 2009


5209 Comments


yeah but that doesn't make them consistent

whereas deftones ...

KTV
July 25th 2009


760 Comments

Album Rating: 2.0

COB is gay

Bfhurricane
July 25th 2009


6197 Comments

Album Rating: 4.5

This album is better than Rust In Peace

KTV
July 25th 2009


760 Comments

Album Rating: 2.0

lol



You have to be logged in to post a comment. Login | Create a Profile





FAQ // STAFF & CONTRIBUTORS // SITE FORUM // CONTACT US

Bands: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z


Site Copyright 2005-2014 Sputnikmusic.com
All Album Reviews Displayed With Permission of Authors | Privacy Policy